Gå til innhold

BK: Ephiphone les Paul


Anbefalte innlegg

Tok et bilde av min gitar i går, og det er hovedsaklig kritikk på etterbehandling og generell kompososkon jeg er ute etter. Legger også ved et bilde før etterbehandling til de som vil krittisere det. (Dere er velkomene til å vise egen etterbehandling på et av bildene).

Behandlet:

 

 

Original:

 

Exif Sub IFD

 

* Exposure Time (1 / Shutter Speed) = 10/13 second = 1/1.3 second = 0.76923 second

* Lens F-Number/F-Stop = 33/10 = F3.3

* Exposure Program = aperture priority (3)

* ISO Speed Ratings = 100

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komposisjonen er fin den..skulle kanskje hatt den litt mer stilt mot kamera, slik skriften blir bittelitt mer synlig/tydelig. Men det er bare min mening.

Etterbehandlingen er brukbar. Du har fått opp kontrastene fint, fått fokus på det jeg antar du vil ha i fokus (navnet på gitaren) med vignette.

Foreslår likevel du tar bildet på nytt, uten utbrente partier.

Lenke til kommentar
Komposisjonen er fin den..skulle kanskje hatt den litt mer stilt mot kamera, slik skriften blir bittelitt mer synlig/tydelig. Men det er bare min mening.

Etterbehandlingen er brukbar. Du har fått opp kontrastene fint, fått fokus på det jeg antar du vil ha i fokus (navnet på gitaren) med vignette.

Foreslår likevel du tar bildet på nytt, uten utbrente partier.

Takker for svar, skal prøve på nytt med et annet bilde senere mer rett mot skriften. Jeg er en nybegyner og bruker et kompaktkamera så det blir mye prøving og feiling i starten :) Hvis du med utbrente partier tenker på kanten av gitarhodet på bortsiden av "e"'n, ser jeg nå at det er en relativt stygg feil (i mine øyne). Skal prøve å forbedre dette.

 

PS: jeg beklager til alle for en tripel-post, det er min første post, og pc'n hang seg litt slik at det virket som at siden aldri loadet, slett gjerne de andre kopiene (fant ikke ut av det selv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...