Gå til innhold

SMS Dato og klokkeslett + SMS-teller på S60v3?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en Nokia 6120 Classic som jeg snart må begynne å ta i bruk.

Men det er to ulemper med denne telefonen.

 

Den mangler visning av mottatt dato/klokkeslett på sms og sms teller.

 

Hva må jeg gjøre, og hva slags programmer må jeg bruke for å få dette på plass på denne telefonen?

 

Takk.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at min telefon ikke er støttet, men det programmet er det samme som A-SMS, som kan få gjennom Nokia. Men er det kun dette programmet som er bra for å kunne vise smileyer på mobilen?

 

F.eks. hvis noen sender meg en *:-)* (Smile) Smiley, blir den fremstilt som *:)*, og motsatt?

Lenke til kommentar
Jeg ser at min telefon ikke er støttet, men det programmet er det samme som A-SMS, som kan få gjennom Nokia. Men er det kun dette programmet som er bra for å kunne vise smileyer på mobilen?

 

F.eks. hvis noen sender meg en *:-)* (Smile) Smiley, blir den fremstilt som *:)*, og motsatt?

 

ja,kjenner foreløpig ikke til flere smileys-programmer. Fungerte bra på min Nokia N73.

Endret av Otwin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen sms tellere som er gratis?

vet ikke om noen foreløpig

 

Faktisk så har jeg lappet sammen en sms og minutt teller i python. Den er ikke fancy, teller kun sms fra begynnelsen av gjeldende måned, og krever python for s60 (gratis). Send meg en pm, så skal jeg sende deg det. Jeg vil ikke ha det ute på forum før jeg har lagt til endel andre ting - men kan godt gi fra meg koden også - om du vil bygge videre på det.

 

 

Er det mulig å få visning av mottatt dato og klokkeslett når man er inne på en sms i innboksen/utboks?

 

Dette er en mye vanskeligere sak å fikse. Ihvertfall må man lage totalt ny meldingsklient på min E50, og det gidder jeg ikke. Trykker bare "message details" fra menyen i de tilfellene jeg trenger dette.

 

//Torgeir

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...