Gå til innhold

Bruker forsvunnet fra Call of Duty 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Når jeg i dag åpnet Cod4 for å spille for første gang på 6 - 7 uker eller noe i den duren, var brukeeren min forsvunnet. Characteren min sammen med alle våpen og challenges var borte. Jeg skjønner ingenting og er utrolig frustrert. Hva kan ha skjedd?

Takker og bukker for alle som har noe å si elelr kan hjelpe meg på noen måte!

Wanted

Videoannonse
Annonse
Skrevet

singleplayer?

Ofte så er jo dette små filer som ligger et sted i installasjonsmappa di om jeg ikke tar feil :) se om du kan finne noe slikt. Søk på navnet på brukeren din på harddisken, kanskje du finner en fil

Skrevet

Nei, det er ikke snakk om Singleplayeren, men multiplayer. Jeg tror det skal være en sånn slags fil til multiplayer også, men jeg finner den ikke.

Skrevet

Jeg har kjørt CCleaner, men det er noe jeg alltid har gjort, så skulle egentlig ikke tro at det er det som er årsaken. Men siden det var lenge siden jeg var på pcen kan den kanskje ha trodd at det var en fil som ikke var i bruk og slettet den.

Og hvis CCleaner har slettet den, er det noen måte å få den tilbake på? Jeg har pøvd å kjøre "PC Inspector File Recovery", men det er litt vanskelig å bruke. Hvis det er noe vits i det hele tatt..

Skrevet

Dette kan kanskje være relevant:

Jeg kjøpte cod4 Polen, men det viste seg at det ikke gikk an å innstallere det på engelsk med den cden, så jeg lasta "pirat" lasta ned en ISO-fil og innstallerete det med den og cd-keyen i det jeg hadde kjøpt. Det som var annerledes med min cod-mappe var at det ikke var noen mappe som het "Players". Den mappen har plutselig dukket opp. Auto-update knappen inne i spillet har også plutselig kommet frem, før måtte jeg laste ned pathcene manuelt.

Jeg snakket med noen kamerater, og de snakket om at det kunne være noe med den nyeste patchen som gjorde det. Den ene av kameratene mine hadde innstallert det på samme måte som jeg og han har også mistet sin profil.

Tror det kan være noe med den nyeste pathcen, men jeg kommer på en måte ingen vei med det.

Skrevet
Det som var annerledes med min cod-mappe var at det ikke var noen mappe som het "Players". Den mappen har plutselig dukket opp.

Dette problemet hadde en venn av meg også.

Det kan være at et eller annet "skuulte" den mappen, den fantes, men var "skjult" på en måte...

Auto-update knappen inne i spillet har også plutselig kommet frem, før måtte jeg laste ned pathcene manuelt.

Dette er nytt, og fulgte med 1,7 patchen. (Correct me if I'm wrong ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...