Gå til innhold

Problemer med The Sims 2 i Vista.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har problemer med Sims 2 og tilleggspakker i Vista nå.

Får innstallert Sims 2 på vanlig måte, men når jeg prøver å starte det kommer det melding om at det har kjente problemer i Vista. Lastet ned en update som var anbefalt, men når jeg prøver å innstallere den kommer det at jeg skal sette inn The Sims 2 DVD 2.

Jeg har The Sims 2 Limited Edition utgave eller noe, så det er bare én DVD og en cd med masse bonusmateriell som filmer++, altså ikke noe "DVD 2".

Den godtar når jeg setter inn den ene vanlige DVDen, og så kommer det en boks med "Kopierer filer fra cden". Når jeg trykker ok her, lukker bare alle vinduene seg og det skjer ikke noe mer. Dette gjør at jeg ikke får innstallert updaten.

Hvis jeg prøver å kjøre spillet, på tross av advarslene om kompatibelitesproblemer, kommer det bare opp et lite vindu med et rød firkant/stopp-tegn i.

Noen som vet hvordan man kan fikse dette? Er 3 jenter her som gjerne vil spille Sims 2. ^^

EDIT: Er en helt ny pc; 2 gb ram, nok av plass på harddisken og ATI Mobility Radeon HD 2400 ; VRAM:256 mb.

Når jeg prøver å innstallere noen av tilleggspakkene(f.eks. Uteliv eller Dyreliv) funker det helt til den skal sjekke om spillet er oppdatert helt til slutt. Da ber den om å sette inn denne The Sims 2 DVD 2, men godtar fortsatt den vanlige DVDen.

Deretter kommer det bare at det oppsto en feil, og innstalleringen var misslykket. Så avinnstalleren den tilleggspakken, uten at det går ann å avbryte. Og jeg er tilbake på start...

Btw, er bare dette som kommer opp når jeg prøver å starte Sims 2.

post-55595-1217710669_thumb.jpg

Endret av -Jungeldyret
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Fått fikset problemet? :)

hvis ikke: Kan det være at du har lastet ned feil oppdattering? Altså den som er ment til den versjonen med 2 dvd'r? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...