errgo Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Jeg lurer på om noen vet om noen Norske webshoper som har 2100+ TBredB inne, helst med stepping som begynner på A (for eksempel AIUHB eller lignende)? Representanter fra webshoper kan gjerne komme med innlegg dersom de garantert har slike inne.
kjakan_mm Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Jeg lurer på om noen vet om noen Norske webshoper som har 2100+ TBredB inne, helst med stepping som begynner på A (for eksempel AIUHB eller lignende)?Representanter fra webshoper kan gjerne komme med innlegg dersom de garantert har slike inne. Jeg bestillte fra psdata..da fikk jeg T-bred B og high stepping men jeg har hørt rykter om at det ikke er t-bred B på xp2100..hmm..veit itj jeg.. men tror jeg har det ifølge en internett side (koden på cpu)
olaeirik Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Jeg kjøpte XP2100+ på PS-data - AIUHB 0301 Den går fint på 11,5 x 200 = 2,3 Ghz Så lenge stepping ender på B: aiuhB ikke AIUHA aiogB osv.. er prosessoren en t-bred B. (forutsatt selvsagt at den heter AXDADUT3C i utgangspunktet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå