Gå til innhold

Hvilke Nyttinge Add-Ons bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ADD-ONS TRÅDEN

-Tenkte jeg kunne lage en tråd der alle nyttige addons blir lagt fram,addons som gjør spillet enklere og morsommere og spille.Tips Gjerne om Add-ONS som, dere selv bruker, og begrunn hvorfor dette er bra, deres mening :) PS! Alle ADD-ONS som dere lister opp må være godkjente og lovlig og bruke i spillet!!!

- Alle forslag vil bli vurdert og satt inn i listen hvis de viser seg og være nyttige, så bare kom frem of fortell hva dere bruker, så håper jeg at jeg kan lage en god oversikt på denne siden

TAKK! :yes:

QUEST ADD-ONS

Questhelper

Viser og veileder deg hvor du skal gå når du har fått en quest, den regner også ut raskeste å fulføre quest(Hvilken rekkefølge som gir raskest utfall)Meget bra og nyttig ADD-ON, for rask levling.

Lightheaded

Denne Addonen,viser kommentarer in-game som brukere har skrevet på WOWHEAD, slik at du her får informasjon om hviken strategi du skal bruke for å gjøre div quests. Kombinert med Questhelper, så er denne dynamitt!

AOTR

viser alle quests i Dungeons, og hvor du finner de,cordinates.

Map Cordinates

Sier seg vel selv, hviser map cordinates på mapen!

DUNGEON ADD-ONS

Endret av King of Hyboria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

<snip>

DUNGEON ADD-ONS

Atlas med Atlas Quest og Atlas Loot er fine instance addons.

Du får kart over alle instancene og kan se hvilke quester som finnes i en instance, hvor du plukker opp questene og hvor i instancen du må gå.

Får også se ha de ulike bossene dropper av stash.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...