Gaboxx Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Jeg fikk i dag en ny PC fra komplett, men jeg har problemer. Jeg prøvde mange ganger og starte med skjermen forble svart. Etter en stund så jeg at skjermkortet stod skjevt i, jeg klarte og få de på plass ganske lett og startet Pc'en. Jeg fikk endelig bilde (Cheers). Men etter noen få minutter ble skjermen svart igjen(!). Jeg har igjen flere ganger restartet pc'en, dratt ut kabler og koblet til på nytt men det ser ikke ut til og virke. Skjermen fungerer fint men mottar ikke signaler. Er det noen måte og fikse dette på uten og flytte på noe som helst inni Pc'en? Har veldig lite lyst til å rote det til og miste garantien... Hadde vært flott med hjelp!
Svenni212000 Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Utrolig surt da. Siden du fikk den i dag. Så hadde jeg pakket den fint ned i esken igjen og sendt den i retur.
Gaboxx Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Får vel gjøre det, be det om å fikse problemet og TESTE systemet før de sender det tilbake... Problemet er bare at Posten er utrolig treig for tida, glemmer og sende fakturaer o.l...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå