Gå til innhold

6210 navigator ?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jepp, bestilte en jeg også. Hvorfor skulle de si at de har den på lager, om de ikke har den på lager? Kan godt henne det er tilfellet, er ikke inne på dette jeg.

Var mest fordet den har hoppet fra lager til 2008-11-01 som release på siden dems noen ganger, men nå hadde den stått på lager i over 24 timer så da tok jeg sjangsen ;)

Lenke til kommentar

Fikk svar på mail fra netonnet i dag

 

Ja vi har noen få på lager så er du rask vill du rekke å kjøpe en før de tar slutt.

 

Ha en fin dag!

 

pluss at jeg akkurat nå fikk en bekreftelse på at de har sendt mobilen. så da blir det forhåpentligvis ny mobil om noen dager.

Lenke til kommentar
Fikk svar på mail fra netonnet i dag

 

Ja vi har noen få på lager så er du rask vill du rekke å kjøpe en før de tar slutt.

 

Ha en fin dag!

 

pluss at jeg akkurat nå fikk en bekreftelse på at de har sendt mobilen. så da blir det forhåpentligvis ny mobil om noen dager.

 

Jess, der fikk jeg og beskjed :D

Lenke til kommentar

Da var 6210 navigatoren i huset.

 

førsteinntrykket var som anmeldelsen på amobil.no tilsa plastikk, det var forøvrig forventet, men om bakdekslet overlever 1 år med bruk da blir jeg imponert, mer skral konstruksjon tror jeg man skal lete lenge etter, forøvrig meget knot å få det av for å sette inn batteriet.

 

Ellers er telefonen som forventet, rask og grei, liker tastene og at bakdekslet er ru slik at man har litt bedre "grep".

 

litt tidlig å si kanskje, men tror jeg kommer til å bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Da var 6210 navigatoren i huset.

 

førsteinntrykket var som anmeldelsen på amobil.no tilsa plastikk, det var forøvrig forventet, men om bakdekslet overlever 1 år med bruk da blir jeg imponert, mer skral konstruksjon tror jeg man skal lete lenge etter, forøvrig meget knot å få det av for å sette inn batteriet.

 

Ellers er telefonen som forventet, rask og grei, liker tastene og at bakdekslet er ru slik at man har litt bedre "grep".

 

litt tidlig å si kanskje, men tror jeg kommer til å bli fornøyd.

 

Jeg er enig med deg i det du sier her. Men i tillegg har jeg fått en feil med på kjøpet. 8, 0 og 5 tastene er harde å trykke på og ikke lik de andre. Vet rett og slett ikke om jeg orker bryet med å få gjort no med det

 

:(

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...