vgard Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Ja her er kanskje quad core tingen. Men 4 wow klienter krever vel sitt av skjermkort også? Eller krever bare øverste klienten skjermkort? jo flere kjerner jo bedre.. ^^ Ang skjermkort, jeg setter alt på laveste på "slavene" fordi jeg ikke trenger se på de hele tiden, kaster bare et blikk på de for å sjekke at de står rett vei, følger etter når de skal osv. setter de opp sånn at hovedvinduet tar ca 75% eller noe sånt av skjermen, mens "slavene" deler på resten. Andre minimerer vinduer, funker sikkert det også. Da trekker de nesten ikke cpu eller skjermkort. Må nok ha meg en skjerm til, slik at jeg kan fordele "slavene" over skjerm nr 2.. Sånn det er hos meg nå, når jeg kjører 5 klienter, hakker slavene litt, mens main går knirkefritt med høye settings på grafikk. C2duo 2.66 ghz og 4 gig ram og geforce 8800gt.
Raytee Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) Da jeg drev med multiboxing brukte jeg AutoHotKey eller hva det het. Der måtte man programmere selv hvilke knapper som skulle sendes til hver applikasjon (altså de forskjellige wow "vinduene"). Så trykka jeg "1" f.eks. så ble det sendt til alle wow jeg hadde opp. Brukte det selv, bra program. Burde gå fint på de fleste pcer =] Er dette programmet lovelig (Blizzard lovelig =P)?=P Vist det er det så må jeg nesten teste det ut =D. Edit: Key Clone ser litt bedre ut. Er det lovlig?=P Endret 4. august 2008 av Raytee
vgard Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Keyclone er lovlig ja. Det automatiserer ikke noe, bare dupliserer..
Cryogen Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Finnes det andre program som duplikerer commands, #1->#1 osv.? Eneste jeg vet om er Key clone. Prøver å kjøre 2 accounts på samme pc.
Frederick_ Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 http://dual-boxing.com/wiki/index.php/Octopus_Tutorial bruker det selv, funker helt perfekt for min del bare sliter litt med macroer, men det er vel ikke programmet sin feil det er vel min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå