Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

kjøpt hk, øydelagd gammal cpu kjøpt i anna butikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Kjøpte nyleg eit "nytt" demo brukt hovudkort frå ein norsk nettbutikk (vil ikkje gå ut namn førebels). Pc-en er kjøpt i to omganger hjå to forskjellige nettbutikkar, først ferdigbygd med følgjande specs:

Asus P5N32-e SLi Plus

Q6600

XFX 8800GTS 640MB

2x2gb Mushkin 800mhz, 5-5-5-18

Gigabyte Odin 800w

Eg tar vekk hdd, optiske drev m.m.

Den eg skulle setja saman:

Gigabyte GA-X38-DQ6

Q6600

4x2gb Corsair Domminator 10066mhz, 5-5-5-15

Gigabyte Odin 800w

XFX 8800GTS 640MB

Då eg mottok hovudkorte var eg klar til å montere det. Eg to alt forsiktig ut av den gamle pc-en og la det over på antistatiske posar. Etter på satt eg det rett inn i det nye hovudkortet. Eg tok ikkje på ny termisk pasta, sjølv om eg innser at eg kanskje burde gjort det. Når eg tok ut cpu la eg den på antistatisk materiall og var sjølvklart veldig forsiktig sidan eg ikkje har råd til å øydeleggje komponentar på den måten.

Etter lengre tids feilsøking, sjå denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=983705&hl= , fann eg i går onsdag 30.07.2008 feilen saman med ein kompis som kan særs masse om pc. Me testa eit anna skjermkort, men framleis ikkje bilete. Begge hovudkorta vart og testa. Tilslutt fann me ut at me skulle demontera alt nok ein gong for å sjå etter synlege feil...

Det fann me diverre :cry: På undersida av cpu var det små merker etter noko som likna på termisk pasta i konsistens o.l. I tillegg er me relativt sikre på at me ser det på det hovudkortet eg kjøpt nyleg. Sidan eg er 110% sikker på at eg ikkje har tatt på baksida av cpu med fingrane mine, termisk pasta for den saks skyld og er einaste plasen det kan kome frå det "nye" demo brukte hovudkortet. Difor er den einaste sjansen for å termisk pasta der at det var det då eg fekk det demo brukte hovudkortet. Det store spørsmålet er då korleis dette blir med reklamasjon, noko som har paragrafar som kan hjelpa meg?

Butikken skal jo sjekke produkta grundig før dei sel dei igjen, men eg skjønner godt at dei ikkje har sett det. Eg såg det knapt i optimale lysforhold. Hadde ikkje kompisen min hadde falkeblikk ville me nok aldri ha oppdaga det.

I går onsdag 30.07.2008 sende eg ein e-post til butikken der det nyaste hovudkortet vart kjøpt. I dag då eg såg svaret var det særs nedslåande. Eg fekk ein standard e-post som fortalte at reklamasjonar måtte eg ta via retur ordninga til butikken. Såg ut som ein heilt standard klipp og lim e-post.

Fekk seinare, etter å ha purra på dei, svar at eg måtte leggja det inn som returfrespørsel på nettsidene der eg forklarte problemet nøye før eg kunne få noko nytt svar. Skal gjera dette no.

Spørsmålet mitt er kven sitt ansvar dette kan vera, er den nettbutikken eg kjøpte det nye hovudkortet frå ansvarleg for cpu-en viss denne har blitt øydelagd pga dei ikkje har sjekka demovaren grundig nok? Nokon som har opplevd tilsvarande å veit korleis eg bør takle det?

Skal sjå kva eg får til svar på returførespørselen. Postar svaret her seinare.

Endret av tosha0007
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dette går gjennom den vanlige "mølla", er vel normalt. Er vel bare å sende kortet inn på angrefrist.

Har du prøvd å fjerne pastaen bak på cpu med feks kondensfjerner og qtips, og prøvd med et annet hk?

Skrevet

Har prøvd med anna hk, ikkje liv nei. Har prøvd så vitt qtips. Trur eg har fått det meste vekk, men ikkje alt.

Er eg ansvarleg for cpu, eller trur du butikken eg kjøpte det demo brukte hovudkortet vil ta på seg noko ansvar?

Skrevet (endret)

ender opp med at eg berre skal senda inn det nye hovudkortet... Sidan eg mistenker at feilen er cpu frykter eg at eg må betala for frakt begge vegar og feilsøking. Pokker heller :wallbash:

Endret av tosha0007
Skrevet (endret)

I hht. forbrukerkjøpsloven er selger også ansvarlig for skader som forårsakes av feil/mangel på et produkt han selger. Dvs. at hvis det var kjølepasta i CPU-sokkelen og dette medførte at din CPU ble ødelagt er det den som har solgt deg hovedkortet som må erstatte CPUen. Dette gjelder uansett hvor CPUen er kjøpt. Kjøpsloven skiller heller ikke mellom brukte og nye ting, dvs. at du har 2 eller 5 års reklamasjonsrett (fra kjøpstidspunktet)avhengig av om produktet har en forventet levetid på vesentlig mer enn to år eller ikke (regnet fra kjøpstidspunktet). Selger kan derfor f.eks. ikke si at "det er sånn du må regne med når du kjøper demobrukt".

Endret av Pengu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...