Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lydkort fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, for ca en uke siden begynte lydkortet mitt og skurre fært når jeg spilte musikk samtidig som jeg lastet ned.

Jeg prøvde og oppdatere driveren men nå er alt borte og jeg kan ikke spille av lyd i det hele tatt!

Det står at den heter IDT high definition audio CODEC

Jeg har Intel® Core 2 Duo CPU

E4500 @ 2.20GHz

Det er ferdigPC på boksen står det:

ECS elitegroup motherboard

845GCT-M2

Håper noen kan hjelpe, haaater og ikke ha lyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitch plis, jeg tror virkelig ikke den er ødelagt. Det er interigert i hovedkortet og alt jeg trenger er noen drivere vil jeg tro!

Skrevet

Hooper1004: Google er din venn. google etter "vegas 2 requirements".

1 treff:Det står at minstekravet er en 3Ghz P4 eller AMD 3000+. En C2D 2Ghz kan sikkert starte spillet, men vil kanskje ikke kjøre det optimalt.

Se her:

dual core problemer i Vegas 2

:(

henning:

Her er IDT siden:

http://www.idt.com/?catID=18442398

Men det ser ut som bare pc leverandøren har drivere.

Fulgte det med en driver CD eller backup CD? Prøvd "oppdater drivere"? Eller "rull tilbake"?

Skrevet

Merkelignok hender det at lydkort blir deaktivert etter en reinstallering av drivere. Sjekk at lydenheten er aktivert og at det ikke blir rapporter noen feil ved enheten. Du må som regel fortelle Vista/XP hvilken enhet som skal benyttes og aktiveres. Har selv flere lydenheter (USB høyttalere dukker opp som egen enhet) og må selv switche mellom disse hvis jeg skal bruke hodetelefoner eller få lyden ut av Logitech USB høyttalerene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...