Gå til innhold

Ny alt-mogleg-maskin til 8-9000


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Etter å ha haldt på med ein Pentium 4-maskin med 1 Gb minne og utdatert skjermkort altfor lenge, fann eg ut at det var på høg tid med ein utskiftning av systemet.

 

Eg sette opp eit forslag til handlevogn sjølv, og skulle gjerne hatt innspel på den.

 

Maskinen skal nyttast som ”alt-mogleg-maskin”, som vil i stor grad seie multimedia, speling og vanleg kontor-/skulebruk. Eg har ikkje for vane å kjøpa ny datamaskin svært ofte, så den må vera bygd slik at den ikkje vert utdatert så snart eg har motteke han. Maskinen bør ikkje vera så altfor høglydt, men samstundes halda seg nokonlunde kjølig. Eg tilbringer store delar av fritida mi til å spela på dataen, så eg vil gjerne kunne spela nye, krevjande spel med ganske så god oppløysning.

 

Eg er viljug til å punga ut med 8-9000 alt i alt, og eg treng korkje skjerm, tastatur, mus eller anna lydkort enn det som følgjer med hovudkortet. Eg har ikkje planar om å overklokke han noko særleg. Det bør fortrinnsvis vera eit system basert på Intel, sidan det er dei eg har høyrt regjerer prosessormarknaden for tida, og to kjerner er nok.

 

Eg føreslo ikkje nokon kjølar, sidan eg ikkje visste om stockkjølaren til prosessoren eg føreslo, E8400, var god nok så lenge eg ikkje dreiv med noko særleg overklokking. Eg var også i tvil om eg skulle velja Radeon 4850 eller 4870. 4870 bør vel naturlegvis vera betre, men det kostar riktignok 500 kroner ekstra, så veit ikkje om det er verd den ekstra prisen. Det var så mange ulike minnebrikker å velja mellom at eg gjekk heilt i surr og berre heiv inn noko. Er DDR2-minne god nok lenger, eller bør eg heller gå for DDR3 og eit hovudkort som støtter det?

 

Edit: Kanskje enklare å berre lime inn handlevogna her.

 

Antec Performance One P182

Corsair TX 650W

Gigabyte GA-EP45-DS3

Intel Core 2 Duo E8400

OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400

Samsung Spinpoint F1 750 GB

Sapphire Radeon HD 4850

Endret av Xyril
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt greit forslag etter min mening.

 

Du kan sjekke X-bit labs test av 4850 og 4870 for å vurdere om du vil ha 4870 i stedet for 4850. Et alternativ er å putte i et ekstra 4850 i CrossFire etter hvert. Hovedkortet støtter det.

 

DDR2 minne gir fremdeles klart mest for pengene. Du må uansett regne med å skifte ut omtrent alt ved neste oppgradering. Kabinett og PSU vil kunne leve lenge med så bra kvalitet på varene.

Lenke til kommentar
Helt greit forslag etter min mening.

 

Du kan sjekke X-bit labs test av 4850 og 4870 for å vurdere om du vil ha 4870 i stedet for 4850. Et alternativ er å putte i et ekstra 4850 i CrossFire etter hvert. Hovedkortet støtter det.

 

DDR2 minne gir fremdeles klart mest for pengene. Du må uansett regne med å skifte ut omtrent alt ved neste oppgradering. Kabinett og PSU vil kunne leve lenge med så bra kvalitet på varene.

 

Jau, då vert det 4850, og eventuelt eit kort til ein gong i framtida. DDR2 vert det også, dette skal jo vera ein "bang-for-buck"-datamaskin så langt det går an.

 

Byta ut alt ved neste oppgradering, ja. Det høyrest jo moro ut. Kor lang tid trur du det vil ta før systemet er utdatert?

 

Med tankje på kjøling, er det naudsynt å kjøpe ein kjølar utanom, eller held kjølaren som følgjer med prosessoren? Korleis er støynivået på stockkjølaren?

Lenke til kommentar

Dersom du er hardcore gamer er dette oppsettet utdatert i løpet av 3 - 6 mnd. Er du normal bruker, noe det at du har bruk en P4 så lenge indikerer, holder det nok i flere år.

 

Har aldri prøvd stock kjøler, bruker konsekvent andre kjølere, primært for å få svært lite støy.

Lenke til kommentar
Dersom du er hardcore gamer er dette oppsettet utdatert i løpet av 3 - 6 mnd. Er du normal bruker, noe det at du har bruk en P4 så lenge indikerer, holder det nok i flere år.

 

Har aldri prøvd stock kjøler, bruker konsekvent andre kjølere, primært for å få svært lite støy.

 

Nei, er nok ikkje nokon særleg hardcore gamer, men er jo fint at grafikken er bra. Jau, bråk er ikkje noko eg er særs glad i heller, så er vel like så greit å byta stockkjølaren ut med noko meir spenstig. Har du nokre kjølarar til ein E8400 å tilråda, rundt 3-400-kronersklassen?

Lenke til kommentar

Stock kjøleren regnes vel som relativt bra når det gjelder lyd.

 

Selv har jeg en Scythe Ninja, regnet som stille og kan kjøres uten vifte om ønskelig. Andre som gis anbefalinger er fra Cooler Master Hyper 212 (rimelig), Noctua og True kjølere (de siste noe over ditt budsjett).

 

Det finnes en kjølertest på hardware.no

Lenke til kommentar
hvorfor går du for intel? AMD har klart mer bang for the buck for tiden.

 

Følger du ikke med, med E7200 til ca 850 kr og E8400 til under 1100 kr tviler jeg på at AMD gir mer bang for the buck i dag. Ja, X2 6000+ er råbillig (ca 750 kr), men det er bare den effekthungrige typen (125 Watt TDP).

 

E7200 slår ellers X2 6000+ i omtrent alt, og E8400 er såpass overlegen at det faktisk forsvarer prisforskjellen etter min mening.

 

Eneste plassenene jeg vil anbefale AMD i dag er til rimelige HTPC løsninger, da AMD her har uten tvil den beste kombinasjonen av CPU og hovedkort med sitt 980G brikkesett. AMD har noen 45 Watts CPU-er, og så er tricore og 9150 og 9350 interessante for HTPC grunnet lite effektbruk.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...