svinekotelett Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 hei . sliter med varme i pc gpu 80 c cpu 60 c mb 45 c har 3 stk 120 mm vifter på fult . er det sommervarmen ? som ødlegger pc ? alt er nytt og ny bygget . har alle vifter oxo cpu vifta på turbo !!! her er oppsettet . =( pc henger seg opp og skjermen blinker pga varme !! asus Q5 pro hk ASUS VGA-Card Radeon HD4850 skjermkort INTEL Core 2 Duo E8400 3.0GHz cpu OCZ TECH OCZ Gold XTC 4096MB ram SAMSUNG SpinPoint F1 750GB hd OCZ TECH StealthXStream 600W PSU
vesleengen Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 prøvd å ta av den ene sia på kabinettet? har selv gjort dette i sommervarmen og satt en "stor" bordvifte til å blåse inn... funker fjell btw? hva slags kabinett er det snakk om?
svinekotelett Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Raidmax Classic Series Scorpio 868 Gaming case - tower - ATX Produktformfaktor Tower Farge Svart I/O-kontakter 2 x Hi-Speed USB 2 x lyd Støttede hovedkort ATX Systemkabinettfunksjoner Windowed side panel, frontpaneldør Strøminnretning Strømforsyning Spesifikasjonssamsvar ATX12V lure på om det er for lite ? er ikke mye plass til luft !!
svinekotelett Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 skal sies att der er 30 c på pc rommet . har et eget pc rom på 12 m2. i sommervarmen er der ca 30 c. Tror att det er der feilen ligger , og et monster skjermkort som elsker varme =(
Flimzes Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Sikkert bare cpu-treshold som er satt på 60 eller 70 grader i bios, du kan jo øke denne til 80 grader. REgner med at du bruker stock-kjøler, den er ikke kjent for å være imponerende bra.
svinekotelett Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Sikkert bare cpu-treshold som er satt på 60 eller 70 grader i bios, du kan jo øke denne til 80 grader.REgner med at du bruker stock-kjøler, den er ikke kjent for å være imponerende bra. yes stock =( nei for ut og kjøpe bedre cpu kjøling !!
vesleengen Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 hvis du tror du har kjøleproblemer skulle du ha sett min pc i fjor da jeg glemte meg og tok av stockvifta på P4 cpuen min så kjølepastaforseglinga ble brutt... hadde den opp i nesten 105*c etter litt gaming og på intel sine hjemmesider står det at den kan ryke etter bare få sek over 70*c :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå