sxs Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Har satt opp ice nettverk på en båt. Rederiet vil ha mail via outlook. Men jeg får ikke til å koble meg på. Har internett, men passord og brukernavn vinduet kommer opp med 3 sekunders mellomrom hver gang jeg prøver å logge meg inn. Har fått brukernavn og passord fra rederiet, og dette regner jeg med skal stemme. Noen som vet hvordan jeg skal fikse dette? Håper på raske svar, da jeg sitter ombord på båten nå.
CrZy_T Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Outlook og Outlook Express er to forskjellige ting (siden du nevner det ene i topic og andre i innhold). Hvilken feilkode får du når du prøver å koble til? får du opp passorddiaglogen eller feiler den under oppkobling?
sxs Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Feiler under oppkobling. Fikk løst problemet med å skrive inn rett smtp adresse. Men nåværende problem er at jeg ikke får til å sende epost. Mottar, men ikke sende.
Blippblopp Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 (endret) Du må bruke ICE sin mailserver for utgående mail. smtp.ice.no Endret 28. juli 2008 av Blippblopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå