kim3k Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) jeg har nettopp kjøpt meg ny pc, å har en disk som jeg bruker til å ta backup med. men plutselig så kommer det "Disken er ikke formatert. Vil du formatere den nå?" å sånn kommer det hver gang jeg skal gå inn på den å hente musikk/viktige dokumenter. må jeg formatere den å miste alt? jeg har en Eksternkabinett også men får ikke den til å virke! ka kan være feilen? kan jeg bruke den til å sleppe å formatere? håper på raske svar! Endret 27. juli 2008 av kim3k
ASCIWhite Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Prøv og bruk denne TestDisk Har redda meg mer en en gang Gjør du dette slipper du og miste alt du har (antagelig) Lykke til Endret 27. juli 2008 av ASCIWhite
kim3k Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Prøv og bruk denne TestDisk Har redda meg mer en en gang Gjør du dette slipper du og miste alt du har (antagelig) Lykke til takk men ka ska den harddsiken stå på? slave, master eller sånn cs ting ? ;p
kim3k Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Er det SATA eller IDE/PATA? det er IDE( ATA-133 ) her e link til den: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå