kholand Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har en acer aspire 5920g med mulighet for expresscard /54. Finnes det et slikt kort som tillater simkort for bruk av mobilt bredbånd fra telenor? Har søkt etter kort på mpx og komplett, men kan ikke finne ut av hvilken type kort jeg skal ha. vet jeg kan bestille usb-modemet, men tenkte å slippe løse dingser på utsiden av pc'n samtidig som jeg slipper å kjøpe odemet på avbetaling over ett år. kan noen hjelpe meg?
Vipera Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Ja, telenor har to pakker, en med usb modem og en med expresscard edit: skrivefeil Endret 27. juli 2008 av _Viper_
kholand Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Hvis jeg leser riktig så har telenor 3 muligheter: 1: usb modem 2: bruke mobilen som modem med eksisterende simkort 3: bruke pckort med nytt simkort.( for de aom allerede har kort) de sier ingen ting om at de leverer mobilt bredbånd med expresscard
Vipera Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 PC Innstikkort: For alle PC-er med PC-kort inngang (PCMCIA). Kan stå i PC-en til enhver tid, og medfølgende ekstern antenne sørger for best mulig dekning. Vi har en pakke liggende på jobb med et slikt kort så det finnes ja
kholand Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Høres veldig bra ut. men jeg finner fortsatt ikke denne løsningen på telenor sine sider.
Vipera Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Her nevner de "innsettingskort". Hadde aldri sette det heller før vi fikk det i posten på butikken. Men de fleste vil ha usb adaptret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå