Zhyl0 Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ønsker noen å spille Starcraft med, ettersom 2 personer blir litt kjedelig i lengden. Vi er på samme nettverk, men bruker hamachi, fordi SC er litt kresent ang. nettverk. Vi spiller med patch 1.15.1 (ikke 1.15.2, men kansje det virker om dere har det alikevel). Hamachi server: SC LAN 08 Hamachi passord: diskusjon.no Jeg pleier å spille som Terran, og min bror som Protos. Det kan hende vi ikke er så veldig gode, ettersom det er noen år siden vi sist spillte "hardcore ) *Problemer med å få åpne port i router, så jeg vises nok som relayed på hamachi. Har prøvd alt utenom å resette shiten, noe som ikke kommer til å skje.* Endret 2. august 2008 av Zhyl0
iNeo Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Brukte å spille 6+ med kamerater Absolutt det morsomste spillet laget. Også defcon da, genialt. Skulle ønske jeg kunne joine dere, men neh... tror jeg er for lat, og dårlig
Zhyl0 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Skill er ikke en nødvendighet, jeg er nok ikke så god jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå