Atomics Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er klar over at det finnes ca. 4-5 raid instancer i AOC per dags dato, men lurer på hvor mange bosser det er totalt i dem alle, gjerne hvor mange (med navn) i hver av dem. Jeg har hørt at FC har åpnet flere og flere steder for raidere, og lurer på hvor mange som finnes nå? Takk for hjelpen.
Slurpeedelic Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Kylikki's crypt: Champion of the something - Melee boss - buffer seg med et reflect shield av og til. - Kaster en øks av og til Kylikki - Mest melee - AoE Nuke - spawner to ulver - spawner 12 healers, 4-4-4 The Dragon Lair: Vistrix - Melee med noen crush skills - Aoe stun, ~25 meter lengde - 2 Cone fireblast. En stor og en liten. 90 grader effectarea. - går plutselig og random knocker en person. - Spawner mange minions på 75%,50% og 25%. spawner også minions helt random, men ikke like mange. Yakhmar (eller noe) - Melee - Spawner menger med pets (som ikke kan 1shottes med instant minion spells) er alt jeg vet om denne. har ikke klart den. Black Ring Citadel: en grønn fyr (husker ikke navnet) - aoe poison gass. - Spawner en minion Gargoyle something -har 8 gargoyls som kommer til live mens man holder på. 2 om gangen. - når han dør, bli han en gargoyle, og tar melee damage. så er det en blå boss, likner på en Frozen hatred. har ikke tatt denne bossen enda. etter den er det en melee boss som ikke slår så hardt, men spawner store mengder med slanger som slår UTROLIG hardt. Endret 26. juli 2008 av Slurpeedelic
Atomics Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Takk for svaret! Var litt mer detaljert enn jeg trodde det ville bli, men mener at det er flere bosser enn disse, men det er kanskje de du vet om. Leter egentlig mer etter en liste over navnene, og antall i hver av instancene. Funnet ut at dette ikke er bare bare...
Christeven Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Tier One Kyllikki's Crypt 1. Champion of the Honorguard 2. Kyllikki The Dragon's Lair 1. Vistrix Yakhmar's Cave 1. Yakhmar Tier Two Black Ring Citadel Wing One 1. Sabazios the Insane 2. Yaremka the Soul Eater 3. Excorant the Gargoyle Master Wing Two 1. Chatha the Demon Lord 2. Seruah 3. Incubus and Succubus 4. Ahazu-Zagam Wing Three 1. Leviathus 2. Athyr-Bast the Shadow Master Tier 3 Thoth-Amon's Stroghold Thoth-Amon - ??
Atomics Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Skrevet 26. juli 2008 Nydelig, akkurat hva jeg så etter! Så dette vil da bety at etter 2 måneder & 9 dager etter Early Access oppstart, så er det 13 end game bosser i spillet(!) Noen andre som mener dette er nogenlunde imponerende? Det eneste jeg lurer på er om Funcom har gjort det for enkelt, siden det er kun T3 igjen kanskje før man møter orginalspillets "main bad guy" Det eneste de kanskje kan gjøre er å sette masse bosser i T3 før man kommer til ham, og håpe dette varer lenge nok til ny ekspansjon på et ubestemt tidpunkt....*nesten litt skeptisk* Forhåpentligvis er det færre enn færrest som har kommet seg noe særlig i gang med denne delen av spillet, og særlig T2, men jeg vet at flere er i full gang med Black Citadel. Noen meninger?
lassaron-jon Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Yakhmar er vist bugga til Oblivion da ALLE er bugga som f***. Du kan ta kyllikke med 4 man om du har lyst (og veit korleis). Heile greia er tåpelig og dei burde deaktivere alle raids fram til dei fekk scripte det skikkelig. Det her fører berre til at 9/10 Exploiter/"Unlegitime kills" raidbosser og får phat lewt. Men det er forsåvidt greit når du like gjerne kan "kopiere" invounerability/evade gems slik at du får 100+% evade /invoun. Det er latterlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå