-MK- Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Hvordan få av bakdeksel på Samsung Micoach? Dette virker kanskje som et dumt spørsmål, men har du telefonen selv vet du at det faktisk er en utfordring å få av bakdekselet på telefonen Er det rå kraft som gjelder? Eller er det spesielle steder du må presse? Hadde satt stor pris på en detaljert guide eller noe
-MK- Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Fant det ut selv Her er det rå kraft som gjelder. Ikke vær redd for å ødelegge telefonen din når du prøver å ta av dekselet. Det virker som den skal knekke i to, men når du hører diverse knekkelyder er det bare en indikasjon på at du er godt på vei til å klare å få av dekselet. No worries, just push
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) Det er jo klin umulig jo. Tror jeg klager. Vil ikke brekke den heller. Edit: Å smerte. Var sikker på den skulle brekke i to der. Stri som faen, unnskyld utrykket. Vel, jeg sier som -MK- ovenfor. No worries, just push Søt liten sak. Blir spennende å se hvilken form jeg ender opp i. Endret 12. august 2008 av steffenz
Heimdall Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Hei! Kan dere si noe om telefonen? Er den grei i bruk? Vurderer den selv, men testene på nettet er mildt sagt tvetydige..
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Eg er kjempefornøyd. Telefonen gjer alt den skal, og eg har ikkje hatt nokon problemer. I bruk er den god. Lett å ta med. Frykteleg lett. Lurer du meir spesifisert på noko er det berre å spørre meg.
Heimdall Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Eg er kjempefornøyd. Telefonen gjer alt den skal, og eg har ikkje hatt nokon problemer. I bruk er den god. Lett å ta med. Frykteleg lett. Lurer du meir spesifisert på noko er det berre å spørre meg. Fint å høre Bruker du den medfølgende overarmsvesken? Leste på et tysk forum at ikke alle var fornøyd med den. og hvordan er MP3 spilleren? Bra lyd? Telefonen virker også veldig kantete, kanskje ikke helt perfekt i jeanslommen?
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Det kjem litt ann på. Til jogg/løp, ja. Såfremt eg ikkje har ein lomme eller noko bettre stad å ha telefonen. Den fungerer heilt greit, men ikkje optimal. Men den heng heilt greit, har aldri falt av eller liknande. Mp3 spelaren er faktisk overraskande god. Lyden er slett ikkje verst - bettre enn på min iPod Nano (1 generasjon). Telefonen er ikkje noko merkbart kantete meinar eg. Den passer i mine lommar. Einaste som kan trekkast fram er at sliden er noko slarkete. Ikkje mykje, men litt. Irriterer ikkje meg, men kjekt å vite. Meiner den blir bettre etter noko bruk. Anbefaler den ellers. Radioen er også veldig god.
-MK- Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 (endret) En ting jeg er litt "misfornøyd" med er at den ikke tar vare på sendte meldinger. Meldingsminnet er også litt slabert, da innboksen blir full etter ca 200 meldinger. For meg betyr det at jeg må slette innboksen ca annenhver dag, noe som blir irriterende i lengden Det at den ikke støtter minnekort kan også by på problemer hvis du liker å ha mye musikk på telefonen... Men ellers en topp telefon. Syns treningsfunksjonene funker utmerket. Kanskje bortsett fra pedometeret, altså den innebygde skrittelleren i telefonen (ikke den medfølgende dingsen du setter på skoen). Mitt pedometer har en tendens til å henge seg opp. Da må jeg restarte telefonen for å få den til å telle skritt igjen. Det er absolutt en fordel å bruke det medfølgende båndet når du er ute og trener. Grunnen til det er at telefonen avbryter musikken, og gir deg en update på hvor langt du har løpt, og kalorier du har forbrent ca annethvert skritt hvis du ikke har telefonen i båndet. Dette er ikke en feil, men heller en funksjon telefonen har. Hvis du "slår" lett på den to ganger skal den gi deg en update på trenings-stats, og hvis mobilen da ligger løst i lomma tror den at du ber om stats hele tia... Absolutt en telefon å anbefale, selv om det ble mye negativ omtale i dette innlegget Endret 15. september 2008 av -MK-
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 (endret) Eg har aldri opplevd det med Pedometeret i telefonen, kanskje du burde sjå etter ei oppdatering Ellers er eg einig i det han seier med meldinger og lite minne. Det irriter ikkje meg noko spesielt, eg bruker berre mp3 spelaren når eg trener, og meldingar mottar eg ikkje så frykteleg mange av. Så eg vil stortsett seie meg einig med -MK-. Men eg er veldig imponert. Fungerer ypperleg for meg. Edit: Skrivefeil Endret 16. september 2008 av steffenz
Heimdall Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Eg har aldri opplevd det med Pedometeret i telefonen, kanskje du burde sjå etter ei oppdatering Ellers er eg einig i det han seier med meldinger og lite minne. Det irriter ikkje meg noko spesielt, eg bruker berre mp3 spelaren når eg trener, og meldingar mottar eg ikkje så frykteleg mange av. Så eg vil stortsett seie meg einig med -MK-. Men eg er veldig imponert. Fungerer ypperleg for meg. Edit: Skrivefeil Kan man ikke slå av det pedometeret i telefonen? Da er vel problemet løst? Ifølge enkelte journalister arbeides det med en etterfølger. Denne skal bl.a. ha GPS. Vet dere noe om denne?
-MK- Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Pedometeret kan man selvfølgelig slå av. Det er faktisk slått av som standard, også må du skru det på selv. Har ikke hørt noe om en oppfølger, men så har jeg ikke sett så mye etter det heller
Heimdall Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Pedometeret kan man selvfølgelig slå av. Det er faktisk slått av som standard, også må du skru det på selv. Har ikke hørt noe om en oppfølger, men så har jeg ikke sett så mye etter det heller Har heller ikke hørt så mye, men det ble nevnt i en tyskspråklig avis for et par uker siden. Men finner ikke noe om det på nettet. Et spørsmål : En kollega av meg har Nike+ systemet. Han sa noe om at det ikke gikk an å skifte batteri på pedometeret, og at han måtte kaste det når batteriet var tomt, for deretter å kjøpe ett nytt pedometer!!? Stemmer dette? Uansett, håper ikke dette er tilfelle med pedometeret til Adidas Micoach F-110 ??
-MK- Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Pedometeret er innebygd i selve telefonen, så det tar strøm fra det oppladbare batteriet. (det vanlige batteriet, som er i alle forskjellige telefoner). Det er derfor mer eller mindre umulig å bytte pedometeret med mindre du sender telefonen på service, så det er nok ikke et reelt problem. Men i den medfølgende skrittelleren derimot, må du nok regne med å bytte batteri. Jeg har selv skiftet batteri i pulsbeltet mitt nå etter et par måneders bruk (bruker det 2-4 ganger i uka).
Heimdall Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Ok, takk! Fint å vite at det ihvertfall er mulig å bytte batteri på pedometeret (det som festes på skoen)
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Det er ikkje noko stress. Du berre vrir på sjølve pedometeret. Det sitt ganske godt, men batteriet er mogleg å skifte ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå