Gå til innhold

Hardware.no: Forslag: "Diskuter dette produktet i Forum"

Anbefalte innlegg

Vi har sett på Hardware.no at det etter artikler om produkter finnes linker til diskusjonstråder i Forumet. Det er bra. Det er også anledning for brukere å legge inn erfaringsrapporter. Også bra, selv om enkelte erfaringsrapporter bærer preg av å være skrevet av produsenter.

Jeg ønsker meg derfor tilleggsfunksjonen at hvert produkt i prisguiden har en fast lenke til en diskusjonstråd om produktet. Da kan man raskt orientere seg om hva som diskuteres og sies om et produkt man vurderer å kjøpe.

Slik det er nå må man etter å ha funnet frem et produkt gå inn i Forum og lete rundt omkring. Men når man er i "research" fasen, og feks. gjør research på aktuelle TV'er i klassen man ønsker seg, vil man gjerne raskt danne et bilde av hvilke issues som diskuteres om en gitt TV.

Forslaget mitt er altså å koble prisguiden, ikke bare artikler, mot diskusjonstråder i Forum. Tenk litt etter hva slags merverdi det ville gi brukere av hardware.no..

Videoannonse
Annonse

Hei og takk for tilbakemeldingen.

Vi har allerede en funksjon som heter "Erfaringer" under hvert produkt i https://prisguiden.no, som er ment for akkurat dette. Vi mener at dette er en mye bedre løsning en å lage 80000 forumtråder. Under "Erfaringer" er det også mye lettere og gi en god erfaringbeskrivelse av et produkt en det er på forumet.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...