Flamme73 Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Ja jeg installerte første spill idag etter og ha formatert pcen og når jeg går inn der jeg kan starte og spille (dette er ikke når jeg launcher spillet fra skrivebordet) Jeg har slått av brannmuren. Jeg har langt god nok pc til fulgt. Intel core 2 duo E8500 3.16 ghz Nvidia geforce 8800 gt 4096 mb ram jeg trenger hjelp. Vet ikke om jeg har installert alle driverne riktig. har dell xps 420. har installert lyddriver, nettverksdriver og skjermkortdriver. Takker for kjappe svar på forhånd
Splaxter Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 du må skru lyden av, deaktivere lyddrivere for å spille på Vista
Flamme73 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 du må skru lyden av, deaktivere lyddrivere for å spille på Vista Ossen gjør jeg det? får jeg ikke lyd i spillet da?
Flamme73 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 - Bump - eller nå hva det heter. Trenger fortsatt hjelp
Splaxter Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 - Bump - eller nå hva det heter. Trenger fortsatt hjelp nei du får ikke lyd for lyden funker ikke i vista :/ men seriøst er ikke noe vits å spille spillet, jeg spilte de i 1 dag og ble lei
Flamme73 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Skrevet 23. juli 2008 - Bump - eller nå hva det heter. Trenger fortsatt hjelp nei du får ikke lyd for lyden funker ikke i vista :/ men seriøst er ikke noe vits å spille spillet, jeg spilte de i 1 dag og ble lei Jeg har spilt dette spillet i snart 3 år så jeg blir ikke lei av det. Men gjelder det på alle spill eller bare på det her? foreks vil star wars republic commando crashe også? Og hvor deaktiverer jeg lydkortet?
Mystogan Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Jeg klarer å spille det spillet i Vista, men så har jeg dedikert lydkort. Fra Creative. Mulig det er det som gjør at jeg kan spille det i Vista ...?
Splaxter Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 - Bump - eller nå hva det heter. Trenger fortsatt hjelp nei du får ikke lyd for lyden funker ikke i vista :/ men seriøst er ikke noe vits å spille spillet, jeg spilte de i 1 dag og ble lei Jeg har spilt dette spillet i snart 3 år så jeg blir ikke lei av det. Men gjelder det på alle spill eller bare på det her? foreks vil star wars republic commando crashe også? Og hvor deaktiverer jeg lydkortet? sorry vanskelig og forklare men bare battlefront 2 som ikke funker i Vista med lyd,
wingardium Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Spiller helt greit på Vista med lyd jeg. Men så hadde jeg spillet installert på den gamle PCen fra før, så jeg overførte kun mappen via nettverket, uten installasjon(giddet ikke å installere). Dessuten kjører jeg spillet uten DVDen ved å åpne mappen, gå videre til GameData, for så starte BattlefrontII.exe. Du kan prøve å starte spillet derfra, muligens det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå