Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste cluene jeg tok, fikk jeg så mye som 2 addy platelegs, en yew comp bow, og litt diverse runer. Crap. Neste gang jeg får dritt av clue blir jeg lei meg. Er fattig da, solgte d legs for og få råd til cannon. Prisen på d legs synker nå uansett, kjøpte dem for 800 k, solgte dem for 600 k.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

yay, fikk 70 atk og 82 combat i går :)

64 crocodiles i slayer task -.-

56 defence nå :)

Går det ikke å trene strength med whip? :/

Endret av HLSolbjorg
Skrevet (endret)

Fordi da får jeg mer penger, og den boka bruker jeg aldri. er rangeman og ikke mage.

Er det helt iumulig å få tak i antifire potion? :S

EDIT: hvis noen av dere får zamorak page 1, spar den og skriv her, evt ingame. for da kjøper jeg den ;)

EDIT2: Jaja, var da bedre enn den forrige hvertfall :p

post-108048-1223153359_thumb.jpg

Endret av Dernel
Skrevet
hvis du kjøper den siste, hvorfor skal du selge dem igjen? :S

Selvfølgelig, hvordan får andre spillere solgt den? :p

Nei, du kan ikke ta ut sidene å selge dem på nytt, etter du har satt dem inn i boka, slik var det sist jeg skjekket.

Skrevet

Æsj, hvorfor?

Nå har jeg faktisk brukt opp alle pengene også..

- 1stk dragon chain

- 1stk dragon legs

- 1stk Guthan Set

- 1stk Verac set

- 4000stk Shark.

Skrevet (endret)
Æsj, hvorfor?

Gav bort min første account og alle pengene, fordi jeg slutta, og trodde ikke jeg kom til å komme tilbake. :roll: Husker når jeg hadde masse penger å dele ut, så gikk jeg i Lumb for å finne noobs for å gjøre dem über-glade, men når jeg spurte: "Hey, want 100k free?", sa de bare: "Omfgz scammer, reported bla bla...", så gav de til venner i stedet.

Anyway, ble 71 range nå - tror du det holder til Barrows? Tenker jeg lvler mage nå. Er range-tactic i Barrows ubrukelig annet enn mot Ahrim? Og kan jeg klare meg med bare Range/Mage?

*edit: Enda en crappy clue reward: Green d'hide Body, Green d'hide Chaps, 19 Nature Runes, 8 Blue Firelighters.....

Endret av -Evolution-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...