Gå til innhold

BK: Panorama fra NYC

OlavF

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

post-98660-1216675690_thumb.jpg

En annen versjon av et panoramabilde jeg har lagt ut tidligere.

Kom med kritikk!

Endret av OlavF
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der bare en gang, så nei, desverre. Dette var også på en rimelig tåkete dag, men jeg gjorde det beste ut av det.

Skrevet (endret)

Jeg liker den gråe tåkete stemningen her. Det er litt uvanlig å fremstille NY i slikt lys, men hvorfor ikke? Eller kanskje nettopp derfor.

Endret av PMnormal
Skrevet

Først stusset jeg også over det blasse gråe uttrykket, men etter et par sekunder likte jeg det. Skjønner hva du har tenkt, og liker det godt. Kommer egentlig ikke på noe særlig å kritisere. ;)

Skrevet
Jeg likte det veldig godt, så negativ kritikk får du ikke av meg.

Du har ikke bilder av samme motiv i natt og i lyst dagtid og?

Jeg var der i november i fjor og tok noen bilder på kvelden. Noe som var veldig vanskelig for meg siden jeg nettopp hadde kjøpt meg DSLR for første gang. I tillegg blåste det ganske så kraftig pluss at empire state building ikke akkurat stod i ro. Så dette var det jeg klarte å få ut av det. For de som ikke vet. Disse bildene er tatt fra empire state building tatt oppover manhatten og bakerst ser dere central park.

Kim...

post-53667-1216809621_thumb.jpg

Skrevet

Det var et stilig bilde det og.

Men forskjellen på bildene:

Det bildet til trådstarter, det fortjener en plass på veggen.

Nattbildet var ikke 100% perfekt, men var likevel et godt bilde. Men bildet passer muligens bedre inn som bakgrunnsbilde på dataen, enn på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...