Gå til innhold

Hvordan endre kontantkort til abonnement?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg har tenkt å endre mitt Chess-kontantkort til Djuice-abonnement.

Hvordan gjør man det når man er 16 år og skal ha foreldrene som eier av det nye abonnementet?

 

Kan jeg f.eks. logge meg inn på mine sider, og endre navnet mitt til den personen som skal være eier av det abonnementet som jeg har tenkt å bestille, før jeg bestiller nytt abonnement med eierens navn der portering av nummer er inkludert?

 

For idag står jo mitt kontantkort på meg. Men når jeg bestiller nytt abonnement i foreldrenes navn, må jo navnet til mitt nummer være på foreldrene først?

 

Eller hvordan blir det?

 

Dette er vel noe jeg må gjøre før jeg kan bestille nytt abonnement. For jeg kan vel ikke la navnet mitt stå på meg, når jeg bestiller abonnement i foreldrenes navn, med portering av mitt nummer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontantkortet ditt må stå på den av foreldrene dine som skal stå som ansvarlig for djuice-abonnementet. Hvis du kan endre både navn og fødselsdato på chess.no kan du gjøre det, ellers må du snakke med kundeservice før bestillingen legges inn hos djuice.

 

Etter at abonnementet er overført til djuice kan dere registrere deg som bruker av abonnementet, slik at det er ditt navn som kommer i opplysningen o.s.v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...