Gå til innhold

Problemer med å betale ny gametime (Visa)


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Sitter og prøver å betale ny gametime med mamma sitt kredittkort. Vi har samme etternavn og alt. Det som er, er at jeg har problemer med CVV, de 3 siste sifferene. Jeg skriver inn alt rett, og jeg har skrevet inn kredittkort info på mange sider før... Her er erroren jeg får:

 

Your bank might be requiring you to provide your CVV code for the payment process. (This code appears on the back of your credit card). Please do not try this process more than three times. If the problem persists, please contact our Account and Billing team.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare ett tips.. før jeg fikk kort selv brukte jeg mitt mors.. plutselig sluttet det å fungere. Viste seg at banken hadde sperret for onlinebruk i frykt for at det var scam å hadde glemt å si ifra. -.- ringte bare så åpnet de igjen. mener det var noe slikt i allefall

Lenke til kommentar

Huff, tingen er at mamma veit ikke at jeg bruker kortet da :p

 

Noen som veit noen bra sider man kan kjøpe gamecard online? Så får man koden over email elns`?

 

 

Prøvde å ringe og, blizztard har fucka support -.-

Endret av Korka
Lenke til kommentar
Huff, tingen er at mamma veit ikke at jeg bruker kortet da :p

 

Noen som veit noen bra sider man kan kjøpe gamecard online? Så får man koden over email elns`?

 

 

Prøvde å ringe og, blizztard har fucka support -.-

 

http://www.offgamers.com/

 

samme skjedde med visakortet mitt igår. skulle legge inn kortet på en acc jeg ikke har spilt på lenge, men fikk samme beskjed av deg. Tok meg 10 min fra jeg bestilte hos offgamers til jeg fikk koden av de!

Lenke til kommentar

Er derfor det er en fordel å sjekke svarene man har fått før man gjør noe forhastet.

Hadde du sjekket linken som du ble gitt i småprat ville du sett dette:

 

"Phone confirmation is required for all first time purchases. In most cases we will call you within 20 minutes of purchase, please check your spam folders and contact us on live chat if you do not hear from us within 90 minutes of purchase! Key should be emailed shortly after phone confirmation. Nothing shipped."

 

Hvis du ikke har fått koden enda så ville jeg prøvd å avbestille derfra, og bestille fra gamersloot istedet. Det er mange som har gjort dette før, og jeg har tilgode å se noen si noe negativt om dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...