Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"Kan ikke koble til det valgte nettverket"


Anbefalte innlegg

Følgande feilmelding kjem opp når eg prøvar å koble opp mot mitt trådlause nettverk:

 

"Kan ikke koble til det valgte nettverket. Nettverket er kanskje ikke lenger innen rekkevidde. Oppdater listen av tilgjengelige nettverk, og prøv å koble til på nytt."

 

Eg er kopla opp mot internett på den trådlause routeren via nettverkskabel, men klarar ikkje å nå routeren trådlaust. Ein annan PC klarar å kople opp mot routeren trådlaust.

 

Takk for løysingar eller tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

du har skrudd på det trådløse nettet? Jeg hadde et problem med min Dell pc med at jeg måtte trykke inn en egen tast for at det trådløse nettet skulle skru seg på, samme med min HP pc.

 

Vis ikke så kan du prøve og innstalere de nyeste driverne for nettvers kortet.

 

Feilen er vanlig vis pc-en ikke klarer og få kontakt med det trådløse nettet.

Har du sjekket at du har skrevet riktig krypterings kode?

Noe du kan prøve er og skru av kryptering og prøve og koble til da, for da vet du om pc-en får tilgang. Finner pc-en din foresten nettverket ditt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Takk for svar! Det fungerte å oppdatere drivarane, eg gløymde nokre timar at PCen er 5 år gamal.

 

Da er du heldigere enn meg:D mitt trådløse nettverks kort må byttes, og det er nå 2 måneder fra og nå 5 år hardware garantien :D så håper på 1 feil til så jeg kan heve kjøpet hehe :D Da skal jeg bli lykkelig man hehe.

for den ekke så bra lenger hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...