TheScorp Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hei! Sliter litt med steam. For å gi en kort beskrivelse av problemet, så går det hele ut på at jeg hadde Steam innstallert på D disken min, og alt var fryd og gammen til harddisken røyk og jeg måtte fjerne den. Så når jeg nå prøver å innstallere/reparere/avinnstallere kommer jeg strengtatt ingen vei. Får bare en "Error 1327. Invalid Drive: D:\". Har drevet og surret rundt i registry for å finne ut hvor innstall pathen er registrert hen, og har fjernet endel innslag men det ser ikke ut som om noe har gjort nytten. Kjører forøvrig Vista 64. Noen som har noen andre tips? Endret 19. juli 2008 av TheScorp
Wubbable Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Slett .blob filene, det er steam sine egne registerfiler
TheScorp Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hvor burde jeg finne disse .blob filene? Søket i Vista gav ikke noe resultat. Så er litt redd for at disse .blob filene eventuelt lå på d: disken. Endret 19. juli 2008 av TheScorp
Generales Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Prøv å kjøre Ccleaner, den skal vel kanskje slette registry greiene?
TheScorp Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg har prøvd det. Tilogmed boota til safe-mode for å kjøre den en ekstra gang, sånn bare for sikkerhetsskyld. Edit: Løst! Endte opp med å finne en gammel SteamInstall.exe istedet for .msi driten, og da fungerte ting som det skulle etterhvert. Endret 19. juli 2008 av TheScorp
Sirius Cobra Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 clientregistry.blob er i steam mappen din, altså Hvorennduharinstallertsteam\Steam\ClientRegistry.blob
Wubbable Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Alternativt kunne du spurt en venn om å sende deg steam.exe... Så plasserer du den i en mappe, så laster den selv ned alt som trengs for å kjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå