Gå til innhold

AFK addon needed


Anbefalte innlegg

For å gjøre en ting klart, da jeg begynte å botte med druiden min, satt jeg der med fullt PvPgear for feral. Vindicator, 4/5 s3, s2 skuldre og hele pakka, men siden jeg ikke kunne finne noen som var villige til å ha feralpartner, satset jeg som resto. Og istedet for å ha helvettesuker, koste jeg meg ute på stranda mens botten skaffet meg gear. Når jeg kom hjem, gjorde jeg noe arena, før jeg satte på botten igjen. Kom opp på 1800 rating etter noen dager. Flotters

 

 

Du burde absolutt ha slutta med WoW hehe , "helvetes uker "

 

OT : Jeg er er en ivrig raporterer av folk som leecher i bgs og oppfordrer alle til å gjøre det samme - leechers er lette å oppdage .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan også undre seg over om disse cheaterprogrammene er skyld i at folk med ubergear løper rundt i BGs som hodeløse kyllinger og ikke aner hva dem skal gjøre av oppgaver og ikke har det minste clue om hva spillet går ut på . De har brukt boter til å skaffe dem gear og når de skal spille selv , så er de elendige .

 

Folk for gjøre som dem vil men i det man bruker cheat - da har man brutt en barriere .Om man ikke har tid til å spille WoW så bør man kanskje finne på noe annet på den lille fritida si - ikke fucke opp for andre ved dårlig teamplay i BGs.

Lenke til kommentar

Noen folk bruker boter for å levle 1-70 , så bruker de glidere eller andre programmer til å grinde seg armor ved lvl 70 .Jeg bare lurer på hva slike folk finner av morro i WoW , sette seg i orgrimmar og skryte av påfugl drakta si ? :D

 

Fra spøk til alvor : Jeg starta med WoW igjen parallellt med AoC etter en pause på nesten 2 år , jeg ble kraftig mobba av tilfeldige folk fordi jeg hadde så jevlig dårlig armor ( armorsettet var meget bra den ganagen faktisk ) , så jeg KAN faktisk forstå at feks mobbing og trakkassering kan føre til at folk prøver å skaffe seg bedre armor i en fei. Serlig yngre folk som kanskje ikke takler spydigheter og mobbing kan være fristet .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Noen folk bruker boter for å levle 1-70 , så bruker de glidere eller andre programmer til å grinde seg armor ved lvl 70 .Jeg bare lurer på hva slike folk finner av morro i WoW , sette seg i orgrimmar og skryte av påfugl drakta si ? :D

Vel mange folk er lei av å levle 1-70 når de finner 1-69 drittkjedelig. Samme med den lange honorgrinden man MÅ gjøre for å kunne prestere i arena.. For mange begynner spillet ved 70 og ferdig honorgrind.

Lenke til kommentar
Hvis dere bruker programmer til å spille et spill for dere , ja da er det kanskje på tide å finne på noe annet :no: stakkars fjols !

 

Så kan det jo diskuteres om det ikke er akkurat det de driver med.

Får en bot til å grinde søpla for seg slik at en selv har tid til å faktisk spille spillet i steden for å grinde i timesvis hver dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...