SINDRIS Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Hei! Jeg har skaffet meg Counter-strike source nå og når jeg starter steam så går det helt fint til jeg skal trykke på velg server og sånt! Eller etter jeg har startet css så kommer det loading og etter den klikker det! Det kommer feilmelding hvor det står, Minnet kunne ikke være "read" og noen tall.! Anelse hvorfor? Trenger så sårt hjelp! Jeg og kompiser skal spille!
SINDRIS Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Hei! Jeg har skaffet meg Counter-strike source nå og når jeg starter steam så går det helt fint til jeg skal trykke på velg server og sånt! Eller etter jeg har startet css så kommer det loading og etter den klikker det! Det kommer feilmelding hvor det står, Minnet kunne ikke være "read" og noen tall.! Anelse hvorfor? Trenger så sårt hjelp! Jeg og kompiser skal spille! Kjapt plis! Sorry for dette innlegget men må bare ha svar iom. at jeg har kompiser på besøk NÅ
Zandreu Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Heisann. Gå på "My Games" og høyreklikk på Counter-strike:Source. Gå på Properties->Launch options og skriv dette: -mat_dxlevel 70 (med "-")
SINDRIS Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 (endret) Heisann. Gå på "My Games" og høyreklikk på Counter-strike:Source. Gå på Properties->Launch options og skriv dette: -mat_dxlevel 70 (med "-") tror jeg har bra nok pc! skal jeg skrive "mat_dxlevel 70" `? takk for svar>! og hva blir det på norsk? Endret 18. juli 2008 av Vetke
Najs2k Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hvorfor spille cs når du er med venner? Har aldri syntes det har vært noe behagelig å spille cs , mens jeg har andre på besøk, heller at man spiller med venner online over internett.. Hmm, tenker det er litt stás å vise fram det kule skyte/drepe spillet til alle 5-klasse vennene, som mamma kjøpte til deg? Bare en teori.. Prøv det som han over meg skrev^^, Endret 18. juli 2008 av Najs2k
SINDRIS Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor spille cs når du er med venner? Har aldri syntes det har vært noe behagelig å spille cs , men jeg har andre på besøk, heller at man spiller online over internett.. Hmm, tenker det er litt stás å vise fram det kule skyte/drepe spillet til alle 5-klasse vennene, som mamma kjøpte til deg? Bare en teori.. Prøv det som han over meg skrev^^, Haha, nå jeg skal le? Er 15 år og har kun 15-åringer på besøk xD Vi spiller fordi vi synest det er et bra spill, ikke fordi vi leker gangstas og tror vi får respekt av det nei Hvorfor spille cs når du er med venner? Har aldri syntes det har vært noe behagelig å spille cs , men jeg har andre på besøk, heller at man spiller online over internett.. Hmm, tenker det er litt stás å vise fram det kule skyte/drepe spillet til alle 5-klasse vennene, som mamma kjøpte til deg? Bare en teori.. Prøv det som han over meg skrev^^, Haha, nå jeg skal le? Er 15 år og har kun 15-åringer på besøk xD Vi spiller fordi vi synest det er et bra spill, ikke fordi vi leker gangstas og tror vi får respekt av det nei Hva blir dette på norsk?
Zandreu Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Bare ignorer han, og spill det mest geniale spillet som fins!
SINDRIS Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Bare ignorer han, og spill det mest geniale spillet som fins! yes, men hvordan skal jeg komme meg inn til dit jeg skal skrive -mat_dxlevel 70 på norsk?
Zandreu Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Mine spill->Alternativer(eller no sånt, det nederste)-> set launch options (Aner ikke hva det heter på norsk, men det er det øverste alternativet.) Så får du en rute du skal skrive det i. Lykke til!
dadiadi Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Heisann. Gå på "My Games" og høyreklikk på Counter-strike:Source. Gå på Properties->Launch options og skriv dette: -mat_dxlevel 70 (med "-")
Najs2k Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Bare ignorer han, og spill det mest geniale spillet som fins! yes, men hvordan skal jeg komme meg inn til dit jeg skal skrive -mat_dxlevel 70 på norsk? Vell, Åpne Steam KOm deg inn på "Mine Spill", høyreklikk på Counter-Strike: Source, velg "Egenskaper" Deretter får du opp en box, Klikk nå på Angi Startalternativer.. Kopier og lim inn : -mat_dxlevel 70 Klikk Ok Steam>Mine Spill>Counter-Strike: Source>Egenskaper>Angi Startalternativer Så bra jeg klarer å forklare hva du skal gjøre punkt til prikke Endret 18. juli 2008 av Najs2k
SINDRIS Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Bare ignorer han, og spill det mest geniale spillet som fins! yes, men hvordan skal jeg komme meg inn til dit jeg skal skrive -mat_dxlevel 70 på norsk? Vell, Åpne Steam KOm deg inn på "mygames", høyreklikk på Counter-Strike: Source, velg "Properties" Deretter får du opp en box, Klikk nå på Set Launch Options.. Kopier og lim inn : -mat_dxlevel 70 Klikk Ok Steam>Mygames>Properties>Set Launch Options Så bra jeg klarer å forklare hva du skal gjøre punkt til prikke Jada men jeg har det på NORSK! Hva blir det da? Mener du egenskaper i stedet for alternativer? Det er ikke alt. her skjønner du
Najs2k Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Bare ignorer han, og spill det mest geniale spillet som fins! yes, men hvordan skal jeg komme meg inn til dit jeg skal skrive -mat_dxlevel 70 på norsk? Vell, Åpne Steam KOm deg inn på "mygames", høyreklikk på Counter-Strike: Source, velg "Properties" Deretter får du opp en box, Klikk nå på Set Launch Options.. Kopier og lim inn : -mat_dxlevel 70 Klikk Ok Steam>Mygames>Properties>Set Launch Options Så bra jeg klarer å forklare hva du skal gjøre punkt til prikke Jada men jeg har det på NORSK! Hva blir det da? Mener du egenskaper i stedet for alternativer? Det er ikke alt. her skjønner du No need to g0 mad, skulle egentlig skrive guiden på norsk, men litt trøtt, så det ble vist på engelsk, har oppdatert nå.. Kan likegodt paste inn her også; Vell, Åpne Steam smile.gif KOm deg inn på "Mine Spill", høyreklikk på Counter-Strike: Source, velg "Egenskaper" Deretter får du opp en box, Klikk nå på Angi Startalternativer.. Kopier og lim inn : -mat_dxlevel 70 Klikk Ok Steam>Mine Spill>Counter-Strike: Source>Egenskaper>Angi Startalternativer smile.gif Så bra jeg klarer å forklare hva du skal gjøre punkt til prikke Endret 18. juli 2008 av Najs2k
SINDRIS Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 (endret) Properties = Egenskaper Hva blir det så etter egenskaper`? Properties = Egenskaper Hva blir det så etter egenskaper`? Ok, takker! Skal teste nå Endret 18. juli 2008 av Vetke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå