Gå til innhold

Netshops Dinside juli-tilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dinside holder for tiden på å teste de beste sommertilbudene for PCer i klassen 10 000. Selv syns jeg Netshop sitt tilbud er mest interessant.

Se tilbudet her

Det som også er genialt er jo at man kan konfigurere PCn hvis man ønsker litt forbedringer. Selv ser jeg for meg å gå for BenQ G2400W isteden for LG skjermen som følger med i tilbudet. I tillegg vil jeg bytte ut høyttalere, mus og tastatur men ellers beholde det originale oppsettet.

Har noen meninger om denne PCn? Finnes det bedre tilbud der ute? Mitt bruk er gaming og ellers film, photoshop, og surfing men ikke heavy video-bilderedigering som krever 4kjerners PCU.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Skrevet

Ser ut som en fin pc dette, jeg har selv en BenQ G2400W og er veldig fornøyd. Må vel si at jeg ble skremt når jeg pakket den ut for hadde aldri trodd at den skulle være så stor og vakker og se på.

utrolig enkelt og sette opp fine farger og stilig design i mine øyne.

Jeg bruker den selv til spilling og litt film redigering for moroskyld.

Så jeg kan absoulutt anbefalen skjermen:)

Hovedkortet er også kjempe fint med tanke på at du kan oppgradere senere til DD3 minne når prisene senker seg, og du har mulighet for 45 nm cpu-ene som har komt ut , det er 45 nm som følger med.

Du har jo en langvarig garanti med tanke på at du kjøper den "ferdig" bygd og kan da få høyere sikkerhet vis noe galt skjer.

Skrevet

dette høres jo veldig bra ut! Hadde ikke greie på at hovedkortet støttet DDR3, så det var en hyggelig overraskelse =)

Ja garantien ligger jo på 3 år og Netshop er gode på kundeservice.

Hvordan er skjermkortet kontra det GTX260 ?? Skulle vel være bra nok for de fleste spill?

Gjest Slettet-wtZtqAvs
Skrevet

Jeg ville beholdt 4870 kortet, det er billigere og gir masse ytelse.

da har du en pc som kan vare en stund. og mye oppgraderings muligheter kan jo skaffe enda 1 4870 kort senere vis du trenger det, samtidig som du har DD3 Ram oppgraderings mulighet senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...