Gå til innhold

Antall sms i innboksen?


Anbefalte innlegg

Mulig dette er et tåpelig spørsmål, men jeg gjør et forsøk likevel.

Jeg har hatt SE K750i helt siden mobilens fødsel, og har vært svært fornøyd, men den er nå moden for utskiftning.

 

En ting som har irritert meg grønn er begrensningen på antall meldinger i innboksen, og jeg får til stadighet opp "meldingsminnet er over 95%" fullt, og jeg har til og med opplevd å aldri motta meldinger fordi innboksen ikke har klart jobben.

 

Derfor lurer jeg på hvordan dette er med dagens telefoner? k750'en klarer vel et par hundre meldinger før den sier stopp, og jeg regner med dette er vesentlig forbedret i nye telefoner. Kall meg gjerne spesiell, men jeg synes fortsatt 500-1000 meldinger i innboksen er litt for lite.

 

Hvilke mobiler har mulighet til å lagre bortimot ubegrenset med meldinger i innboksen uten at det f.eks. lagger håpløst og blir forferdelig "tungrodd"? Skulle ikke tro at tekstmeldinger tok all verdens med plass og ressurser for en mobiltelefon å holde styr på.

 

Er forøvrig mest interessert i hvordan meldingskapasiteten er på nye Nokia E66, da dette er mobilen jeg sannsynligvis investerer i.

 

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...