Scyper Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 hver gang jeg joiner en server på bf2 komemr det enten opp no feil med PnkBstrB.exe handshaking eller initzalating elelr no sånt... har prøvd pbsvc får dette som "svar" Starting PunkBuster Service Tests (v0.986) (07/16/08 17:58:57) Checking OS Windows NT 6.0 (build 6001, Service Pack 1) 32-bit Checking PnkBstrA service status RUNNING Checking PnkBstrA Version OK (1029) Extracting "PnkBstrB.exe" to: "C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\PnkBstrB.exe" OK Checking firewall settings OFF Is PnkBstrA explicitly allowed? C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe YES Is PnkBstrB explicitly allowed? C:\Windows\system32\PnkBstrB.exe YES Checking if PnkBstrB is running STOPPED Getting port for PnkBstrA OK (44301) Opening socket for packet send OK Sending version packet to PnkBstrA SENT Receiving version from PnkBstrA OK Received 6 bytes from 127.0.0.1:44301 Response = 7176 (ms) Version = v1029 Getting PnkBstrB install instance OK Sending start packet to PnkBstrA SENT Waiting for packet from PnkBstrA OK Received 3 bytes from 127.0.0.1:44301 Response = 11185 (ms) PnkBstrB started. Load SUCCESSFUL. Watching for PnkBstrB instance change (6) CHANGED (7) Getting port for PnkBstrB OK (45301) Sending version packet to PnkBstrB SENT Receiving version from PnkBstrB OK Received 5 bytes from 127.0.0.1:45301 Response = 3011 (ms) Version = 1806 Checking PnkBstrK driver status NOT FOUND Extracting new PnkBstrK to: "C:\Users\Benjamin\AppData\Roaming\PnkBstrK.sys" OK Sending load packet to PnkBstrB SENT Checking PnkBstrK driver status RUNNING Stopping PnkBstrK STOPPED Deleting PnkBstrK OK Checking PnkBstrK driver status DELETED Manually stopping PnkBstrB STOPPED Removing test PnkBstrB file OK ---------------------------------- Tests finished. er det no feil her? plz
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Gå til evenbalance.com , der finner du en fil du kan laste ned som opdaterer PB når du kjører den, virker for alle spill som støtter PB.
Scyper Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Gå til evenbalance.com , der finner du en fil du kan laste ned som opdaterer PB når du kjører den, virker for alle spill som støtter PB. jeg har pbsetup hvis det er det?
Scyper Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Gå til evenbalance.com , der finner du en fil du kan laste ned som opdaterer PB når du kjører den, virker for alle spill som støtter PB. jeg har pbsetup hvis det er det? det står når jeg trykker update på pbsetup no need to upgrade all files are up to date :/
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 hmm. Da er det nok et tegn på at det er på tide å slutte å spille BF2. Det ekke en brøkdel av det det var for et par år siden uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå