Dewil Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 (endret) I påvente av lensbaby 3G er det på'n igjen med litt fake tilt shift Her fra rudskogen av en BMW M coupé, en av de bilene som faktisk holdt seg på banen. Endret 15. juli 2008 av Dewil
jimdidr Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Dette ble stilig syns jeg, kan ikke si noe særlig negativt om bildet siden jeg ikke helt vet om du vill formindle noe eller bare ideen er "se så kul en bil". Bilen ser ut som en lekebil på en veldig detaljert model-bane... Men bildet har ikke så mye fart i seg, bilen ser faktisk for meg ut som at den står helt stille..
Dewil Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Dette ble stilig syns jeg, kan ikke si noe særlig negativt om bildet siden jeg ikke helt vet om du vill formindle noe eller bare ideen er "se så kul en bil". Bilen ser ut som en lekebil på en veldig detaljert model-bane... Men bildet har ikke så mye fart i seg, bilen ser faktisk for meg ut som at den står helt stille.. Er ikke langt fra stillestående siden det regnet og svingen heter "slakteren" Bildet er noe i retningen "se en fin bil" på en måte utstilt. ja noe sånt faktisk... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå