kjha Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg er på utkikk etter en solid bag til to instrument + mute + evt. notestativ, eller annet utstyr. Bagen kan gjerne bæres på ryggen. Hvis det er noen som har erfaringer og anbefalinger, hadde jeg satt stor pris på tilbakemelding.
mitrus Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 To instrument i en bag? Finnes det? Men softbag er ihvertfall digg. Og jeg har en cup mute og en shh mute du kan få, haha. http://www.xn--tverrflyte-6cb.no/ Tror det er bra
Erren Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Er ikke alle butikker som fører oversikt over slike bagger og sånn på Internett, men butikker som NOrsk Musikk og Hornaas musikk har et stort utvalg i butikkene sine. En trompetist i korpset mitt har en slik dobbelbag med plass til både muter og notestativ i massevis som han er kjempefornøyd med. Den kan også bæres på ryggen. Han kjøpte den på Norsk musikk, så du kan jo undersøke det. Tror det var en Yamaha- eller Dublin-kasse, de holder som regel god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå