Gå til innhold

Trenger hjelp med talents til warrior!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Jeg spiller en level 45 dwarf warrior, og til nå har det blitt litt rotete med talents spec, på meg,jeg begynte med å spesialisere på alle tre trærne på en gang, videre gikk jeg over til og spille fury som sånt sett var greit nok, MEN, jeg lurer nå på protection build, er det noe bra da, vet at det er bra til å tanke, og siden det er noe jeg syntes er gøy så synes dette ganske morsomt ut da :-). Jeg vil heller ikke at det skal være slik at hvis jeg spesialiserer meg helt på protection så suger jeg i PVP og PVE, alstå dps, så finnes det gode builds som er beregnet på tanking og eventuelt god dps.

- Jeg lurer også på om hva som er best i PVP combat, altså Arena ,battelgrounds osv.Arms, fury, eller protection,

-Trenger litt veiledning her, setter stor pris på ALLE svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- Jeg spiller en level 45 dwarf warrior, og til nå har det blitt litt rotete med talents spec, på meg,jeg begynte med å spesialisere på alle tre trærne på en gang, videre gikk jeg over til og spille fury som sånt sett var greit nok, MEN, jeg lurer nå på protection build, er det noe bra da, vet at det er bra til å tanke, og siden det er noe jeg syntes er gøy så synes dette ganske morsomt ut da :-). Jeg vil heller ikke at det skal være slik at hvis jeg spesialiserer meg helt på protection så suger jeg i PVP og PVE, alstå dps, så finnes det gode builds som er beregnet på tanking og eventuelt god dps.

- Jeg lurer også på om hva som er best i PVP combat, altså Arena ,battelgrounds osv.Arms, fury, eller protection,

-Trenger litt veiledning her, setter stor pris på ALLE svar!

En protection build vil hjelpe deg med å tanke. Ikke dps-e eller PvP-e. Det er en bra build for å tanke men strengt tatt er den neppe nødvendig før du når Outland, og kanskje heller ikke da før du når level 70.

Warriors er en klasse med veldig spesialiserende talenttrær så speccer du en ting så er du ikke så god til noe annet, dessverre. Ikke dermed sagt at du ikke kan gjøre det, du vil bare ikke gjøre det like bra. Og du trenger litt forskjellig gear for PvP, fury dps, MS dps eller tanking.

På level 45 så er det ingen optimaliserte builds for deg siden du ikke har noen poeng til å fylle ut talenttrærne godt nok enda. Spiller du ofte med noen faste ingame/real life venner og dere gjør mye instancer kan det være helt greit å gå prot. Liker du å PvP-e mens du levler så kan du godt levle som MS arms. Vil du være "raskest" til å levle så levler du som fury.

For god informasjon om leveling som warrior, les http://www.tankspot.com/forums/tankspot-li...emystified.html

Ta gjerne også å les litt på Warrior tråden her på forumet, fint sted å stille spørsmål å få svar fra andre warriors, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=378233

For ditt level ville jeg valgt å specce http://www.wowhead.com/?talent=LZVV0VxxRVd men du kan jo prøve og se hva du selv liker best - alle veier fører til Rom. Bare husk å få med deg viktige 31 poengers talenter i en spec du lager for å få et svært viktig instant attack som hjelper enormt i leveling som warrior (Mortal Strike, Blood Thirst, Shield Slam).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...