NevroMance Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hei. Har fått spørsmål på om jeg kan hjelpe til å finne en trehjulssykkel for en eldre dame som liker å sykle, men som er redd balansen ikke holder. En trhjulssykkel ville jo gjort at balansen ikke ble et problem lenger, og hun fikk blitt med på sykkeltur med gubben sin. Jeg lurer på om det er noen som vet hvor en kan få tak i slike? Har søkt litt rundt, og hittil bare fått opp hjelpemiddelsentralen og noen leverandører dit. Men kunne tenkt meg å få bestilt en gjennom en netthandel, da det vel ikke er bare, bare å få ting gjennom hjelpemiddelsentralen(?).
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor kan du ikke kontakte hjelpemiddelsentralen da?
NevroMance Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Kan jo selvsagt kontakte hjelpemiddelsentralen, men tenkte muligens noen hadde noe peiling på en butikk en kunne handle en sånn sykkel fra.
drugis Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 får vell gratis av hjelpemiddelsentralen. eventuelt lån.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå