RasmusKRiis Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Tok et bilde ved et fugle reservat, fikk ikke tatt noen bilder av noen fugler ( som var meningen at jeg skulle), men kom opp med det her. Hva synes dere? Endret 15. juli 2008 av RasmusKRiis
Carny Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Kult. Liker det! Linjene i "veien" leder blikket fint inn i bildet, stråene gjør det tja..intimt og koselig, nesten litt trollsk. Liker fargene...god varme.
fototim Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Fin dybde og fine farger. Det at stien smalner innover i bildet gir dybden. Jeg liker godt at den avsluttes nesten midt i bildet. Det gir meg en lyst til å sette meg ned nettopp der og lytte litt til naturen. Jeg ser litt antydning til posterering i himmelen. Det tyder på at du har dradd litt for hardt i feil spak. Hva har du brukt for å øke kontrasten?
RasmusKRiis Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Fin dybde og fine farger. Det at stien smalner innover i bildet gir dybden. Jeg liker godt at den avsluttes nesten midt i bildet. Det gir meg en lyst til å sette meg ned nettopp der og lytte litt til naturen. Jeg ser litt antydning til posterering i himmelen. Det tyder på at du har dradd litt for hardt i feil spak. Hva har du brukt for å øke kontrasten? Hvis du mener hvilket prgram jeg brukte så har jeg brukt lightroom til å øke kontrasten.
fototim Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hvis du mener hvilket prgram jeg brukte så har jeg brukt lightroom til å øke kontrasten.Ok. Skjønner. Ser du forrsten det samme som meg, ser du postereringa? Kan nemlig ha med skjerm å gjøre. Posterering betyr at ovegangen mellom de ulike fargenyansnene blir sånn trapptrinnsaktig i himmelen i stedet for myke naturlige oveerganger.
Philo Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Ser antydning til det, men ikke mer merkbart enn at du må bevisst se etter det for å legge merke til det. Mulig skjermen du sitter på forsterker problemet?
RasmusKRiis Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Hvis du mener hvilket prgram jeg brukte så har jeg brukt lightroom til å øke kontrasten.Ok. Skjønner. Ser du forrsten det samme som meg, ser du postereringa? Kan nemlig ha med skjerm å gjøre. Posterering betyr at ovegangen mellom de ulike fargenyansnene blir sånn trapptrinnsaktig i himmelen i stedet for myke naturlige oveerganger. Jeg ser ikke det du kaller posterering.
fototim Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Mulig skjermen du sitter på forsterker problemet?Det kan godt hende. Sitter på en crappy låneskjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå