Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anskaffning av bruktbil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er 17 år og skal snart kjøpe meg en bruktbil. Prisen bør ligge på rundt 70.000 - 90.000 kr, den bør ikke være kjørt så ekstremt mye (kommer selvsagt an på merke, modell og slikt), kjørekomfort og interiørutseende fremfor eksteriørutseende (men det finnes grenser), ikke alt for dyr i drift (diesel er å foretrekke, men langt i fra nødvendig) og den bør ha ok sikkerhet.

Liker godt stasjonsvogn, men også mindre biler. Veldig åpen for forslag, men jeg vil ikke ha en Toyota Yaris-lignende bil. For øyeblikket liker jeg godt Volvo, Honda (Accord for eksempel), BMW og Mercedes (ikke de over 10-12 år), Audi, osv.

Jeg er en større kar, så Mini Cooper, Toyota Yaris, VW Golf og lignende kjempesmå biler blir for dumt ^^

Kan noen være så vennlig å hjelpe meg? Både linker til annonser og forslag om biltyper blir godt mottatt. Grunnen til at jeg nå spør om hjelp er at dette er noe jeg har stresset med i flere uker. Det haster ikke, men jeg får ikke fred før jeg bestemmer meg som noenlunde.

MVH

Bendik

Endret av bendik91
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne fyller vel alle kriteriene http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

*grøsse*

De skal være gode å kjøre og trafikksikkre, men FYFAAN hvor stygge dem er.

Likte absolutt ikke utseendet av den bilen, og i tillegg var det ingen interiørbilder. Kriteriene mine er forresten nokså tøyelige, men noen biler liker jeg bare ikke i det hele tatt.

Er mest interessert i Volvo av en eller annen ukjent grunn. Og helst stasjonsvogn. Jeg trenger ikke plassen, og Volvo stasjonsvogn ser lite pene ut. Tror kanskje jeg er skapharry :S

Går nok ikke for noen Saab, det er liksom ikke min ting, men ellers var det et fint forslag (et forslag som kom nokså raskt i grunn). Takk! :)

Skrevet

De nye volvo stv'ene er ikke så dumme de. Trafikksikre, gode å kjøre, pene både innvendig og utvendig og ikke minst greit med motor om du velger de riktige modellene :)

Skrevet
De nye volvo stv'ene er ikke så dumme de. Trafikksikre, gode å kjøre, pene både innvendig og utvendig og ikke minst greit med motor om du velger de riktige modellene :)

Jeg skal ta en titt. Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...