ponnihest Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hei, hei! Nå har jeg vært slapp lenge, håper å bli mer aktiv i tiden fremover. Har kikket litt i arkivet etter bilder som jeg kan få tilbakemeldinger på, særlig motivmessig (som vanlig ). Dette er fra Bremen i Tyskland. Jeg var egentlig på jobb, for å ta bilder til en artikkel, og det eneste motivet som lyste mot meg de dagene jeg var der som ikke var rettet mot norske turister, var dette her. En sykkel, altså. Mye som skjer på en gang her, og beskjæring går på smak og behag. Hva tror folket?
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Legg ut en versjon som er svart/hvitt, litt mer kontraster og gjerne litt støy...
fototim Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Bildet heller noen grader mot venstre. Bortsett fra det, så var det en fin sykkel Et vanskelig motiv å avgrense. Jeg liker ikke helt vinduet oppe. Heller ikke enveiskjøringsskiltet. De trekker blikket opp, og gjør bildet litt topptungt. Begge delre motirker det jeg oppfatter som intensjonene med bildet. Så jeg ville forsøkt med litt beskjæring. Kanskje du da må klone litt, men er bildet viktig for deg, så burde det være verdt jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå