Gå til innhold

World of warcraft live botting -.-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.

Jeg har ellve level 70 karakterer, alle håndlevlet. Kunne jeg tenke meg til å bot'e for å levle flere? Nope, gjør det for hånd det også.

Hvorfor? Fordi det faktisk ikke er så ille. Hadde jeg ikke ment at det var moro hadde jeg ikke gjort det, og hadde slettes ikke trengt det. Utvikling av en karakter tar mye lengre tid etter ding 70 enn før, så argumentet om at man ikke har tid til å levle en karakter, men derimot tid til å bedrive endgame blir for tamt.

Den dagen Blizzard selger ferdigspilte L70 chars er den dagen de skyter seg selv i foten. Det vil kanskje dra inn store penger de første ukene, men vil til syvende og sist utvanne det andre har gjort for sine karakterer på egenhånd, noe som igjen fører til mindre lyst til å strekke seg etter den neste gulrota.

Godt Blizzard har nulltoleranse for bots.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp. Det som er før levelcap blir mindre og mindre relevant for hver gang du levler opp en ny character. Når du er en WoW veteran, så er det etter 70 spillet begynner.

Derfor synes jeg det hadde vært naturlig om man for eksempel fikk en kumulativ xp-rabatt per 70-char man har fra før.

Skrevet
Nettopp. Det som er før levelcap blir mindre og mindre relevant for hver gang du levler opp en ny character. Når du er en WoW veteran, så er det etter 70 spillet begynner.

Derfor synes jeg det hadde vært naturlig om man for eksempel fikk en kumulativ xp-rabatt per 70-char man har fra før.

Siden det bare var min post mellom dine to antar jeg at dette var et svar til min forrige post. Hvorfor du da skriver "Nettopp" (Jeg leser dette slik at du er enig med meg), men så poengterer med noe helt annet enn det jeg skrev (som du var enig i?). At spillets store utfordringer, både ferdighetsmessig og tidsmessig skjer etter L70 er for meg et argument MOT botting. Hvis man bot'er opp en karakter fordi man ikke har tid til å levle, men har tid til å grinde rep/honor/instances/gear så er det ikke botting pga. mangel på tid, men pga latskap. Ene og alene latskap.

Har man ikke tid til å levle har man ikke tid til endgame. Ferdig, punktum, finale.

En kumuativ XP rabatt per 70-char er en utrolig dårlig ide, da bonusen enten måtte være så liten at den ikke var merkbar (fordi enkelte her argumenterer for botting når man "bare" har 1-3 andre L70 chars), eller så ville den vært slik at veteraner som meg ville fått _for_ stor bonus. Skulle bonusen være 4% per L70 char ville jeg med andre ord hatt +45% exp bonus.. Skulle den være mindre enn dette ville antal timer spart til 70 være lite eller ingenting verdt.

Vil man ha en L70 char får man kaste seg rundt og levle en.

Skrevet

Det jeg mente med "nettopp" var at det er å skyte seg selv i foten å kreve at man skal kunne kjøpe seg en ferdig oppgradert character. Selv om det tar kortere tid å levle til 70 enn å spille endgame, så er sjansene gode for at man går lei av kjedelig levling før man kommer så langt.

Derimot er det mer og mer uinterressant å levle opp en ny char, når det er få å spille med før 70, og contenten har du sett mange ganger før.

Botting er ikke aktuellt. Blizzard bør heller gjøre levleperioden kortere for hver gang man levler en character.

Skrevet

Ja, det hører med til historien at Blizz faktisk har gjort endel for å korte ned på levlingen. De har også gitt xp-rabatt for visse level brackets flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...