Bendit Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg har et problem med å få spilt AoE3 på lan. Jeg og en kamerat sitter her med hver vår pc og er på samme nettverk. Vi får spilt Cod sammen, Supreme commander, Company of heroes ++ men på AoE kan ikke han finne serverne jeg lager, og når han lager ser jeg de men får connection time out når jeg joiner. Han kjører Vista og jeg kan tenke meg at problemet ligger der selvom jeg ikke har noe periling på Vista. Selv kjører jeg XP home og har spilt AoE på lan med noen andre hele helga. Btw en på lanet hadde vista så det er kanskje ikke problemet. Tingen er at jeg kan ikke noe om vista så vet ikke om det er noe som må endres. Vi skrudde også av Brannmuren på begge PC`ne men kanskje vista krever mer enn bare å slå av windows firewall? EDIT: Nye fakta viser at jeg er problemet mest sannsynelig. Jeg prøvde nettopp og spille CoH mot en annen data på samme nettverket og nå skjer det samme som på AoE. vi finner hverandre når vi søker men kan ikke connecte. Endret 13. juli 2008 av Bendit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå