Bruker-146784 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hei,jeg lurte bare på om hvordan man tar screenshot in-game?
Kekzneb Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hei,jeg lurte bare på om hvordan man tar screenshot in-game? Hei, mange spill har i dag egen mappe for screenshots. Først kan du jo finne ut om du har en slik i det aktuelle spillet du skal spille for da blir det lagret der automatisk. For å ta screenshots bruker du knappen som det står Prt Scr(Print Screen) på. Viss du ikke har en screenshot mappe på det aktuelle spillet du skal spille så kan du ta å bruke Prt Scr knappen og deretter åpne MS-Paint og bare lime inn. Dette er forøvrig den mest brukte måten.
Hestvik Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Hei,jeg lurte bare på om hvordan man tar screenshot in-game? Hei, I Age of Conan mappa så har du en intern mappe som heter screenshots. Men for å ta screenshots så klikker du på F11. Om du vil at Combolinjene, kart og slik skal være bort mens du tar screenshot, klikker du Alt-Z først
Bruker-146784 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Hei,jeg lurte bare på om hvordan man tar screenshot in-game? Hei, I Age of Conan mappa så har du en intern mappe som heter screenshots. Men for å ta screenshots så klikker du på F11. Om du vil at Combolinjene, kart og slik skal være bort mens du tar screenshot, klikker du Alt-Z først I hvilken mappe skal screenshot mappen ligge hen?
Hestvik Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Den skal ligge i selve installeringsmappa, f.eks: D:\Age of Conan\Screenshots. Om den ikke er der, er det bare å klikke F11 in-game så opprettes den.
Bruker-146784 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Den skal ligge i selve installeringsmappa, f.eks: D:\Age of Conan\Screenshots. Om den ikke er der, er det bare å klikke F11 in-game så opprettes den. Fant det ut Takk for hjelpen
Halky Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Og hvis du trykker ctrl pluss F11 så får du bedre kvalitet på bildene du tar Alt dette står forresten i option delen av spillet der du kan se hva alle tastene på tastaturet kan brukes til i spillet
zoby Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Og hvis du trykker ctrl pluss F11 så får du bedre kvalitet på bildene du tar Alt dette står forresten i option delen av spillet der du kan se hva alle tastene på tastaturet kan brukes til i spillet Er ikke det for Video Capture?
Halky Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Nei det er for bilder. Er ihvertfall den jeg bruker for og ta bilder med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå