Upsaker Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Et kite-bilde om dagen er godt for magen. Flere rekker jeg hvert fall ikke. Exif her Supersize her
Carny Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg liker det. Mye action. Tror du kunne fått mer dramatikk om du hadde croppet det litt mer på nedsiden. Hva syns du? Si fra hvis jeg skal ta det bort.
Upsaker Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Takk for det. Kanskje enig at jeg kunne kutta litt, men vet ikke om jeg ville tatt så mye. Behold det gjerne så kanskje flere har noen meninger.
Carny Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg glemte å legge til at jeg liker måten han liksom henger fra hjørnet
PMnormal Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Bra action, men hva er forskjellen på natt og dagredigering?
Upsaker Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Det var for å vekke nysgjerrigheten, fylle inn nok ord i tittelen og fortelle meg selv at jeg har for lite tid.
Coneunofax Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Du bruker dybdeskarphet riktig, og tar bilde på rett tid. Du kunne gjerne ha brukt litt mer brennvidde, eller croppet det senere. Utsnittet blir litt for stort. Når jeg tar bilder har det blitt en vanesak at jeg cropper de litt mer når jeg kommer hjem. Første regel for fotografi er; kom deg nærmere. Du burde legge det inn som et viktig punkt i arbeidsflyten din. Første problemstilling før du begynner redigering, "kan jeg gå enda nærmere?". Ikke bare tenk det, men gjør det, og se om du liker resultatet. Det kan også være en fordel å tenke dette når du skal ta bilder også, alt er bedre gjort når du tar bildet, enn når du redigerer. Men ofte når man tar bildet har man mye annet å tenke på også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå