Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Hvorfor i alle dager er alle unlockene jeg har fått plutselig forsvunnet?!
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Okey, dette er en smule irriterende, jeg må ofte restarte xboxen for å så vente i flere min og deretter prøve på nytt, da virker det som at unlockene kommer frem igjen.
Gjest Slettet+212343 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jeg oppdaga nettopp det samme! jeg og brodern har kjøpt hvert sitt eksemplar og har storkost oss et par dager med det på LIVE, men dette har ødelagt litt må jeg si..håper det kommer tilbake. alt er borte av stats, bortsett fra dogtags jeg har samlet. Jeg går utifra at problemene har en sammenheng med kapasitetsproblemene EA helt åpenbart har på sine BF:BC servere. vi kommer noen ganger ikke inn på matcher i det hele tatt. På kveldstid er det ofte håpløst, og det har vel med alle de amerikanske gamerne som logger på. uholdbart! de må utbedre, eller så gidder jeg snart ikke mer
ATI vs GeForce Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 EA som har problemer med serverne...Spillte nettopp, alle unlocks, awards var borte - men de kom tilbake etter 5min spilling Slapp, du har ikke mistet noe.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Enda bra det bare er ett serverproblem, det tror jeg EA vil komme til å fikse ganske snart. Trodde det kunne bli ett varig problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå