Vico Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hei. Eg byrja å bruke ubnutu 8.04 for ikkje så lenge sidan, men har fått eit porblem med å spille av filmer. Eg har installert vlc og brukte denne guiden til å installere codecer: hardy Når eg starter ein film i VLC, så blir skjermen heilt svart eller kvit, men ein kan framleis høyre lyden frå filmen. Eg blir då nødt til å restarte maskinen. Totem fungerer litt bedre. Enkelte filmer ser det ut som eg kan kjøre problem frit, mens andre får eg opp denne feilmeldinga når eg kjører totem i terminal: (totem:9023): GStreamer-CRITICAL **: gst_object_unref: assertion `object != NULL' failed Nokon som har noko ide om kva som kan vera gale, eller har vert borti eit liknande problem?
t_k Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Skjermkort bruker du? Drivere? Hvordan output modul bruker du feks i VLC?
Vico Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 Eg har ein lenovo 3000 n200 laptop. I følge denne og denne testen, så skal det ikkje vera noko problem med det integrerte skjermkortet og ubuntu. output modul står til default. Bør den skiftes til noko?
t_k Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Hmmm. Skal fungere det (om driverne til skjermkortet fungerer) Prøv og velg andre output moduler å se om noe skjer. Du har installert alt av codec'er og sånt?
Vico Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 Det ser ut til å funka når eg satte outputen til x11 video output. Flott når ein finn ut av det så raskt. Takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå