HappyStabby Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Får ti dager gratis, såframt kontoen din ikke har vært i bruk de siste 90 dager. Min har ikke vært i bruk siden i fjor høst så.-D Men serveren var rimelig død og stille, så gav ikke akkurat mersmak, får gi det ett par dager til. Men hjertelig takk herr kuldesjokk:-D Kanskje kam kan leke litt med en liten uskyldig alt igjen.-D
decophly Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Question; må det gå 90 dager i fra sist Scroll Of Resurrection til du kan få en nye en?
Kuldesjokk Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Fra siste gang kontoen din var aktiv.
Frederick_ Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 hvordan gir jeg det her til en kompis? explain ?
Cpt Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 hvordan gir jeg det her til en kompis? explain ? Du går inn på WoW sine sider, så inn på account management. Når du har logget inn der blar du ned på siden, og du vill finne en options som heter ''Sroll of resurrection'' Da trykker du bare på ''enter service'' Og hva du skal gjøre videre ser du selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå