Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP laptop wireless knapp reagerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en HP pavillion DV6000 som har fungert bra i snart ett år, kjører Vista med AMD prosessor og for en ukes tid siden så ble internett tilgangen min bort, knappen foran på pcen hvor du kan aktivere og skru av det tråløse nettverket fungerer ikke, den er orange (som den er når den er deaktivert) hele tiden, pcen bruker somregel å si fra når jeg skrur knappen av og på, men nå skjer det ingenting.

 

Er det noen som har hatt det sammen problemet eller vet hva som er galt og evt. må fikses?

 

Håper på svar!

 

Takk!

Endret av Sordal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har en HP pavillion DV6000 som har fungert bra i snart ett år, kjører Vista med AMD prosessor og for en ukes tid siden så ble internett tilgangen min bort, knappen foran på pcen hvor du kan aktivere og skru av det tråløse nettverket fungerer ikke, den er orange (som den er når den er deaktivert) hele tiden, pcen bruker somregel å si fra når jeg skrur knappen av og på, men nå skjer det ingenting.

 

Er det noen som har hatt det sammen problemet eller vet hva som er galt og evt. må fikses?

 

Håper på svar!

 

Takk!

 

Prøv å avinstallere driveren til det trådløse nettverkskortet, deretter installerer du driveren på nytt, regner med at du har cdene som fulgte med pcen.

Visst ikke, finn ut hva kortet heter og hent driverne fra produsentens webside.

Endret av nordan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...