suprcroco Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hei! Programmet som driver web camera på min maskin har blitt slettet av en eller annen grunn... noen som vet hvor jeg kan laste ned programmet? og hvis jeg installelerer det funker det igjenn da? dette er en ACER ASPIRE 7520.... Endret 9. juli 2008 av suprcroco
voidDraw() Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 (endret) Har du fra før avinnstalert alle de medfølgende Acer programmene? Edit: Glem det, trodde man måtte avinnstalere all Acer programmvare før man instalerer på nytt, men man trenger visst ikke det. Link til Acer Crystal Eye Webcam Endret 9. juli 2008 av Head-Hunter
suprcroco Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 (endret) Har du fra før avinnstalert alle de medfølgende Acer programmene? Edit: Glem det, trodde man måtte avinnstalere all Acer programmvare før man instalerer på nytt, men man trenger visst ikke det. Link til Acer Crystal Eye Webcam Nå har jeg innstalert det men det virker som programmet ikke er koblet til kameraet =S er det noe spesielt jeg må gjøre for og koble de til? Endret 9. juli 2008 av suprcroco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå