Gå til innhold

online spill forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla! noen som vil anbefalle noen online spill? drit i WoW, finnes ikke en kjeft i verden som ikke vet om d. Særlig interessert i meninger fra jenter. ute etter alle online spill som e verdt å spille og d e en fin fordel om jenter kan ha glede av det også.

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, mitt forslag vil nok være Team Fortress 2. Det er mye action, Karaktervalg, Artige kommentarer. Men, om det er mange jenter som spiller det, stiller jeg meg veldig uvitende til;)

Skrevet

Er det spill med online mulighet eller mmo? anbefaler også team fortress 2 og jeg vet om mange jenter som spiller det. Dette er et skyte spill though og hvis det er mmo du leter etter anbefaler jeg age of conan (selv om mange hater det). Er verdt et forsøk i alle fall

Skrevet

Tja, verdt å prøve Age of Conan :) Nå som det er nytt, og jeg har hørt ganske mange er fornøyde med det, burde du kanskje prøve :)Det er kanskje litt likt wow.

Jeg selv har spillt masse wow før, og tenkte på AoC (Age of Conan), men nå som jeg har fått med dame, orker jeg ikke spill :p har ikke tid egentlig :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...