Gå til innhold

Problemer med bestilling fra "koolance.com"


espkar83

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med bestilling fra koolance.com. Jeg får feilmld når jeg skal betale med visa, så da prøvde jeg å betale på en annen måte. Det sto da at de skulle sende meg deres kontopplysninger så jeg kunne betale. De ville da sende pakken. Jeg har sendt mange mailer til dem, men uten svar. Det står bare awaiting funds på ordrestatusen, altså, avventer betaling.

 

Noen som har bestilt derfra før?

 

Takker for all hjelp.

 

Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med bestilling fra koolance.com. Jeg får feilmld når jeg skal betale med visa, så da prøvde jeg å betale på en annen måte. Det sto da at de skulle sende meg deres kontopplysninger så jeg kunne betale. De ville da sende pakken. Jeg har sendt mange mailer til dem, men uten svar. Det står bare awaiting funds på ordrestatusen, altså, avventer betaling.

 

Noen som har bestilt derfra før?

 

Takker for all hjelp.

 

Espen

Hei!

Hadde problemer jeg også. Endte opp med å lage en paypal konto, for så å overføre penger til paypals konto i norge som igjen blir overført til paypal konton din i $. Det tar litt tid samt et valutapåslag (grådige folk), men det er letteste måten å gjøre det på. Pass på at når pengene er overført fra paypal konton din til koolance, må du kanskje mase på dem for å få shippet ordren din. Det måtte hvertfall jeg. Ikke verdens beste kundeservice de har, men bra produkter...

En annen ting; hvis frakten blir høy burde du vurdere å bruke jetcarrier.com

lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med bestilling fra koolance.com. Jeg får feilmld når jeg skal betale med visa, så da prøvde jeg å betale på en annen måte. Det sto da at de skulle sende meg deres kontopplysninger så jeg kunne betale. De ville da sende pakken. Jeg har sendt mange mailer til dem, men uten svar. Det står bare awaiting funds på ordrestatusen, altså, avventer betaling.

 

Noen som har bestilt derfra før?

 

Takker for all hjelp.

 

Espen

Hei!

Hadde problemer jeg også. Endte opp med å lage en paypal konto, for så å overføre penger til paypals konto i norge som igjen blir overført til paypal konton din i $. Det tar litt tid samt et valutapåslag (grådige folk), men det er letteste måten å gjøre det på. Pass på at når pengene er overført fra paypal konton din til koolance, må du kanskje mase på dem for å få shippet ordren din. Det måtte hvertfall jeg. Ikke verdens beste kundeservice de har, men bra produkter...

En annen ting; hvis frakten blir høy burde du vurdere å bruke jetcarrier.com

lykke til!

Takk for tips! ;) Bestilte fra "performance-pcs.com" i steden (wire transfer). Så nå er varene på vei over dammen ;)Synd delene ikke finnes i norge, for det er mange ekstra kostnader med å bestille fra usa, selv om det kanskje er billigere pr. del. Hva bestilte du forresten?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...